Gå til innhold

Hjerteinfarkt og levesett

Anbefalte innlegg

Min samboer hadde 2 infarkt i mai og juli 2000. Har vært på Feiring 2 ganger etter dette og skal nå til Feiring for ut-

redning.mener selv at kost og levesett påvirker hans helse og risiko for nytt infarkt. Selv sier han at dette er kronisk.Han røyker 30/40 sigaretter daglig,mosjonerer ikke,mye fet mat,drikker øl, vin eller sprit 20 av 30 dager. Han er for "gammel" til å endre på livsstilen.Vil en sunnere livsstil redusere faren for et nytt infarkt? Selv påstår jeg dette,men vi er uenige. Selv ønsker jeg ikke å mase på ham selv om jeg er mer bekymret for hans helse enn han selv.Ønsker synspunkter eventuelle råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117952-hjerteinfarkt-og-levesett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...