Gå til innhold

Wasa Frukost


nick

Anbefalte innlegg

Jeg skulle akkurat lage meg et par til (har spist 4 stk), da jeg så en liten krabat løpe over brødfjøla. En liten svart billesak. Jeg tittet litt nærmere på knekkebrødet, og der satt det en 4-5 stykker, perfekt kamuflert mellom frøene.

Jeg syntes nok det knaste litt vel mye. *skyller ned med nytrekt te*

Nyt frokosten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig med "gjester" da :)

Kok deg heller et smilende egg og stek deg noen skiver bacon :))

Hehehehe.

Unnskyld, det er ikke deg jeg ler av, det er bare det at det kiler sånn i magen.

Heeehehehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smitt & smule

Hehehehe.

Unnskyld, det er ikke deg jeg ler av, det er bare det at det kiler sånn i magen.

Heeehehehehe.

Hoho, en god latter forlenger livet sier dem :)

Prøv å velge en mindre "morbid" måte å få i deg proteinene dine på neste gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk du vel dekket proteinbehovet ditt også?

Joda, men de gikk med til å støve rundt hele kjøkkenet for å lete etter flere. Knekkebrødet gikk å søpla, saltet gikk i søpla, melet gikk å søpla, pepperbøssa skal granskes, pastaen er lagt på krukke, sukkeret er lagt på krukke osv, osv. De kan visst fly også. Billene, altså. Hvor kommer de fra, hvor går de? Dersom jeg slutter å krige mot maurene, kanskje de kan hjelpe til? Det er en endeløs rekke spørsmål jeg sliter med. Ikke har jeg øl heller. Jeg vet ikke hvor dette skal ende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...