Gå til innhold

Kul på halsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har i lengre tid hatt en kul på høyre side av halsen, den er myk og bevegelig. Bekymrer meg litt for denne. Har hatt kuler på halsen før, men legen min har sagt at jeg har hovne lymfekjertler- dette var en stund siden. Har tatt alle mulige blodprøver i forbindelse med noe annet. Bør jeg sjekke denne kulen igjen? Om det evt. er kreft, er disse kulene harde eller myke?

Fortsetter under...

Skrevet

Høres ut som en fettkul. Er du bekymret så bør du undersøke den hos lege.

Gjest vet hva du prater om
Skrevet

Jeg og har en kul på høyre side av halsen. Det er en kjertel, og den skal være der... gnir du på den, hovner den og blir vondere.

Om legen sier det ikke er noe galt, bør du stole på det. La den være, så merker du den snart ikke lenger. Det er når du konstant går og kjenner på den at den blir hoven og øm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...