Gå til innhold

angstanfall?


Gjest rime

Anbefalte innlegg

jeg fikk igår kveld noe jeg lurer på om kan være angstanfall.ihvertfall var det helt jævli..jeg var ikke helt på G,sleit med noia igår kveld og da jeg la meg toppa det seg.jeg fikk ikke puste,fikk helt panikk med tanke på å møte mennesker,dra på jobb etc.det verste har gitt seg idag men er fortsatt skjelven ikroppen og noian sitter fortsatt i..kan noen fortelle meg hva som egentlig skjedde?..bruker remeron mot bla angst,men føler ikke den har hjulpet meg spesielt der..bra mot depresjon,dog jeg føler den også er på tilbake tur.går til behandling men har prøvd så mange medisiner nå at jeg føler jeg sytr om denne ikke hjelper heller.brukt den i ca 2 mnd nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Windsong

Det kan det godt ha vært.

Følelsen av ikke å få puste er et veldig vanlig angstsymptom.

Ved siden av kan man oppleve hjertebank, press for brystet, skjelving, svetting, frysninger, uvirkelighetsfølelse og intens angst for å miste kontrollen, dø, eller bli gal.

Angstanfall er, som du sier, jævlig.

Når det gjelder medisiner, så får jeg god hjelp av Rivotril. Imidlertid er en del leger forsiktig med å gi dette, fordi den kan være vanedannende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

zoloft tok bort anfalla mine.

Nå har jeg seponert det, men har ikke fått noen skikkelike anfall etterpå. bare litt hyperventilering nå og da.

Føler meg ikke like " safe" da, men det kommer seg nok.

ellers brukte jeg beroligende når de var på sitt verste, men da snakker jeg om flere ganger om dagen, og skikkelige anfall som slet meg helt ut. satt tilslutt bare å skalv.

ville ikke brukt noe slikt om du har mulighet for å klare deg uten.

om det skjer igjen så husk at du dør ikke, du svimer heller ikke av, pust rolig, bare sett deg ned og si til deg selv at det går over, det varer ikke mer enn max 20 min..

jeg vente meg til den tankegangen, og da klarte jeg å håndtere det selv. Også fortell vennene dine om det.. så de ikke ringer etter ambulanse om det skulle skje igjen.. FOR DET ER FLAUT!!!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...