Gå til innhold

Fins det billige hybler i Oslo?


Gjest meg ja..............!

Anbefalte innlegg

Gjest meg ja..............!

Jeg har mulighet til å bo i kollektiv, men rommet "mitt" er så lite at det bare er plass til ei seng og et klesskap der.

Det koster 3000 kr mnd og det er 20 minutter med t-banen til sentrum.

Sosialt sett er det en bra løsning, men kunne godt tenkt meg mer plass for meg selv.

Hvor mye tror dere jeg må ut med for en liten hybel i Oslo-området? (Ikke større avstand enn 20 min med offentlig transport, har ikke bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hybelkanin

Nittedal: 27 min med toget, hybelleilighet med egen inngang, terrasse, kjøkken, stue og bad med badekar kr 4500 inkl strøm. Stille, bortsett fra fuglekvitter. 1 km til toget, butikken, posten og pizza. 4 km til større butikksenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...