Gå til innhold

p-piller..hvor?


Gjest jannicck

Anbefalte innlegg

Gjest jannicck

jeg burde vel egentlig vite dette,men vil være sikker..går det an å få gratis p piller?og hvor får jeg det?helsestasjon?apoteket?hva sier jeg da?bare at jeg skal ha et brett p piller?og gjelder dette alle merker,eller bare utvalgte?jeg tenker å begynne med yasmin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan få resept på helsestasjon eller hos lege, det er på apoteket du får pillene uansett.

Tror tilbudet om gratis p-piller gjelder for p-piller man bruker for å unngå graviditet, ikke p-piller man bruker for f.eks å få bedre hud. Tror derfor at det kanskje ikke gjelder yasmin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få resept på helsestasjon eller hos lege, det er på apoteket du får pillene uansett.

Tror tilbudet om gratis p-piller gjelder for p-piller man bruker for å unngå graviditet, ikke p-piller man bruker for f.eks å få bedre hud. Tror derfor at det kanskje ikke gjelder yasmin.

Yasmin er da til bruk for å unngå svangerskap den også! Det er i hvertfall den flesteparten av mine venninner bruker og ingen av dem har problemer med huden.

Diane derimot vet jeg har vært brukt mot kviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yasmin er da til bruk for å unngå svangerskap den også! Det er i hvertfall den flesteparten av mine venninner bruker og ingen av dem har problemer med huden.

Diane derimot vet jeg har vært brukt mot kviser.

Kan hende jeg blander Diane og Yasmin. Dessuten glemte jeg en "kun" inni der, altså at de vanlige billigste merkene får man gratis, de som _kun_ er ment for å unngå graviditet, og ikke har noen tilleggsfunksjon.

Tror jeg da..

Men stikk innom helsestasjon for ungdom, så vet de hva du får gratis og ikke.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Kan hende jeg blander Diane og Yasmin. Dessuten glemte jeg en "kun" inni der, altså at de vanlige billigste merkene får man gratis, de som _kun_ er ment for å unngå graviditet, og ikke har noen tilleggsfunksjon.

Tror jeg da..

Men stikk innom helsestasjon for ungdom, så vet de hva du får gratis og ikke.

Lykke til :)

Det er riktig det ja. Yasmin og Diane tror jeg koster mer enn de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan få resept på helsestasjon eller hos lege, det er på apoteket du får pillene uansett.

Tror tilbudet om gratis p-piller gjelder for p-piller man bruker for å unngå graviditet, ikke p-piller man bruker for f.eks å få bedre hud. Tror derfor at det kanskje ikke gjelder yasmin.

Tilbudet om gratis p-piller gjelder til og med den måneden du fyller 20 år.

Du kan ikke få Yasmin gratis. Dette fordi den står på en overvåkingsliste over nye medikamenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke20år

Det er riktig det ja. Yasmin og Diane tror jeg koster mer enn de andre.

Du kan få alle p piller gratis til og med den mnd du fyller 20.. også yasmin.. brukte den fram te eg var 20 og fikk den gratis. gjelder ALLE typer=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...