Gå til innhold

al-Jazeera i engelsk utgave


Sør

Anbefalte innlegg

Hei,

Nå har endelig al Jazeera kommet seg på nett med en engelsk utgave, slilk at man kan få enda en vinkel på hva som skjer i verden.

Forrige gang de forsøkte (under krigen mot Irak) ble de hacket av noen i USA - dere vet "ytringsfrihet" og alt det der.

http://english.aljazeera.net/HomePage

Klikk deg inn på "cartoons" nederst i venstre hjørne, og få med deg noen meget skarpe tegneserier i flash. (Man kan bla seg bakover, og det er kritikk av både USA, og arabisk media.)

Anbefales - som en tilleggs-kilde.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«-Anbefales - som en tilleggs-kilde.-»...!

Ja, Sør, i nødens stund spiser fanden fluer. Du må savne Pravda noe alldeles forferdelig.

Sør har en spesiell oppfatning av demokrati, og savner sikkert gode, gamle Pravda.

Nå har han sutret i lengre tid for at vi har en differensiert, privateid presse her i landet, som alternativ til ARK.

Han ser endelig ut til å ha funnet et alternativ, og har altså valgt denne jalla-kanalen.

Jaja, vi har alle behov for en trygg havn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«-Anbefales - som en tilleggs-kilde.-»...!

Ja, Sør, i nødens stund spiser fanden fluer. Du må savne Pravda noe alldeles forferdelig.

Du vet - noen av oss får informasjon fra flere steder enn de vi i utgangspunktet er enig i.

Jeg leser alt fra Financial Times til Klassekampen, istedet for å tro at TV2 og VG forteller "den hele og fulle sannheten".

Med vennlg hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet - noen av oss får informasjon fra flere steder enn de vi i utgangspunktet er enig i.

Jeg leser alt fra Financial Times til Klassekampen, istedet for å tro at TV2 og VG forteller "den hele og fulle sannheten".

Med vennlg hilsen

Helt enig. Jeg finner mine nyheter helt andre steder enn de komersielle.

Blir ikke pynta så mye på sannheten disse stedene ;)

Følger også litt med i vanlige nyheter, men det er mest for å få med meg lokal nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet - noen av oss får informasjon fra flere steder enn de vi i utgangspunktet er enig i.

Jeg leser alt fra Financial Times til Klassekampen, istedet for å tro at TV2 og VG forteller "den hele og fulle sannheten".

Med vennlg hilsen

For en selvinnsikt på mine vegne.

*golfapplaus*

Noe mer du har sett i den marxistiske krystallkulen, Sør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en selvinnsikt på mine vegne.

*golfapplaus*

Noe mer du har sett i den marxistiske krystallkulen, Sør?

Siden han leser så inni helvetes mange aviser og ser på så inni helvetes mange tv-kanaler, må man anta at dette tar noe tid.

Legger man til den tiden sør er på dol, nærmer man seg raskt 24 timer pr. døgn.

Dersom man også forutsetter at fyren trenger noe søvn, kan man undre seg på hvordan den angivelige lederstillingen i en større, internasjonal bedrift kan skjøttes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en selvinnsikt på mine vegne.

*golfapplaus*

Noe mer du har sett i den marxistiske krystallkulen, Sør?

Jeg vet ikke - du har langt mer felles med marxisme og totalitære regimer enn det jeg har.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden han leser så inni helvetes mange aviser og ser på så inni helvetes mange tv-kanaler, må man anta at dette tar noe tid.

Legger man til den tiden sør er på dol, nærmer man seg raskt 24 timer pr. døgn.

Dersom man også forutsetter at fyren trenger noe søvn, kan man undre seg på hvordan den angivelige lederstillingen i en større, internasjonal bedrift kan skjøttes?

Det er en mindre, norsk bedrift.

Jeg har det som kalles "stor arbeidskapasitet".

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke - du har langt mer felles med marxisme og totalitære regimer enn det jeg har.

Med vennlig hilsen

Javel? Skal vi rekapitulere, Sør? Du er jo SV'er, ikke sant? Skal vi snakke litt om SVs historie, og de forskjellige representantenes disposisjoner i årenes løp?

Et politisk horeri som knapt står noe tilbake for deres åndsfrender under Hitler. Den totalitære familien er fortsatt uten evne til å se skriften på veggen, og Stalin, Lenin og Hitlers ånder byr nok en gang opp til dans inn i et nytt årtusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel? Skal vi rekapitulere, Sør? Du er jo SV'er, ikke sant? Skal vi snakke litt om SVs historie, og de forskjellige representantenes disposisjoner i årenes løp?

Et politisk horeri som knapt står noe tilbake for deres åndsfrender under Hitler. Den totalitære familien er fortsatt uten evne til å se skriften på veggen, og Stalin, Lenin og Hitlers ånder byr nok en gang opp til dans inn i et nytt årtusen.

Der takket Sør for seg og dro til seg følehornene. Forståelig, han risikerer jo å kaste stein i sitt eget glasshus så det singler i alle kompassretninger.

Dessuten er det vel like greit å la det ligge, ellers begynner vel disse dåktera i adminen med selvmedisinering og legger ned denna kanalen også.

DOL for DOLere, og sånn er'e bare, ' guess I don't fit in.

Ikke tørk snørr og tårer med palestinaskjerfet nå da.

Shalom lehitrahot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden han leser så inni helvetes mange aviser og ser på så inni helvetes mange tv-kanaler, må man anta at dette tar noe tid.

Legger man til den tiden sør er på dol, nærmer man seg raskt 24 timer pr. døgn.

Dersom man også forutsetter at fyren trenger noe søvn, kan man undre seg på hvordan den angivelige lederstillingen i en større, internasjonal bedrift kan skjøttes?

Kanskje han lønnes av Arafat? ;^)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...