Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Lead

Minipillen Conludag

Recommended Posts

Guest Lead

Jeg har nettopp begynt med minipillen Conludag, og har vært skikkelig "uggen" i magen siden jeg begynte. Jeg antar det er kommer av pillene, men vet noen om dårlig mage er en bivirkning? Det står ikke så mye om bivirkninger i pakningsvedlegget. Hvis det skyldes pillene, vil det gå over når jeg har brukt dem en stund?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Svar til Lead

Fikk du vanligvis slike plager før mensen? Da kan det muligens være en sammenhang, men som bivirkning er bare oppført kvalme, spesielt i starten. Se det an, om ikke det går over søker du leger og får annen prevensjon. Hvis du får sterke magesmerter, bør du søke lege med en gang.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Artikler fra forsiden

×
×
  • Create New...