Gå til innhold

Hva ville du gjort?


Gjest Haifa

Anbefalte innlegg

Har nylig kjøpt en leilighet i en tredjeetasje, der jeg salvsagt har noen under meg. Det er ikke særlig lytt, og jeg stortrives. Har ingen kontakt med dem som bor under og trives med det.

Men jeg har altså en trimsykkel som bråker som bare det når jeg bruker den,og jeg er såpass hensynfull av meg at jeg nå går rundt og uroer meg for at de der nede skal synes det er ubehagelig med en slik summelyd gjennom gulvet.

Når det er sagt, så er det ikke sikkert de hører det en gang. Men bør jeg gå og spørre dem om de hører noe,eller kan jeg evt vente til de kommer og ber meg stoppe medden summingen her oppe...?

Øh, jeg er nok svært sensibel for hva andre mener - og vil ikke på noen måte fortsyrre noen med bråk. Men kanskje jeg er litt vel hensynfull her? jeg eier tross alt leiligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, jeg kjenner meg igjen. Klarer ikke å slappe av om noen kanskje "misliker" det jeg gjør. Et slit!

Derfor syns jeg du skal gå ned og si hva du gjør, spørre om det plager dem osv. OM de har følt seg plaget, hjelper det sikkert om de skjønner hva summelyden er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt lyd fra naboer må man tåle. Hjelper det å sette benene på to gummimatter f.eks?

Hvis naboene dine sier at det plager dem, så spør når det passer dårligst for de at du sykler, og så kan du la være akkurat da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...