Gå til innhold

Farlig å ta slikt etter fyllekule?


Gjest lakserende middel?
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest lakserende middel?

Ved en feiltagelse tok typen min tabletter som skulle gi løsere avføring etter en fyllekule. Han trodde det var kvalmestillende medisin.

Noen timer etter dette greide han ikke å drikke vann nesten (selv om det var dagen derpå). Han følte seg svimmel og var dårlig mye lenger enn vanlig.

Vet noen om det kunne vært farlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

×
×
  • Opprett ny...