Gå til innhold

Hva skal jeg tro??


Gjest Sulten

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg tro?

Har vært gift i tre år og har ikke så ofte sex som jeg kunne ønsket (ca. 1 gang i uka siste året). Kona tar aldri initiativ til sex. Vi har aldri sex andre steder enn i senga og det er aldri lys i rommet, selv om jeg flere ganger har sagt at jeg kunne tenke meg å "gjøre det" andre steder...også med lyset på.

Problemet er hvertfall at jeg fikk vite av henne at hun av og til onanerer...etter at jeg har sovnet. Må ærlig innrømme at jeg ble litt skuffet da jeg hørte dette. Ikke missforstå meg, det er helt ålreit at kona mi onanerer, men ikke ISTEDENFOR å ha sex med meg!!?!

Hvordan skal jeg tolke dette??

Før trodde jeg at det var sex hun ikke ville ha, men nå tror jeg det er MEG hun ikke vil ha?!? Hun vet veldig godt at jeg kunne tenke meg mer sex og da synes jeg det nesten er urettferdig at det skal bli sånn...

Noen som kan tolke dette for meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke lyset på engang? har dere noengang pratet ordentlig ut om sex? hva hun liker? onanerer du henne? MÅ dere har samleie hver gang dere har sex, og MÅ du komme?

tror dere på en eller annen har gjort sex stressende for henne, kanskje gjør det rett og slett vondt, kanskje har dere ikke langt nok forspill til at hun blir kåt og våt, jeg gjetter at hun kanskje er trang, at det bare er ubehagelig.

har dere testet forskjellige stillinger?

her må du forføre henne, i sofaen, på kjøkkenbenken, kysse henne, gjøre henne våt, tenke på henne, på hennes nytelse, på hennes orgasme, prøve å være helt uegoistisk, og ikke forlange hverken samleie eller utløsning hverkan da eller etterpå...

er du kanskje litt egoist blitt? eller falt i rutiner og gamle vaner?

snakk med henne, eller forfør henne... frem med stearinlys og hjemmelaget middag... ost og vin på stuegulvet, kle henne naken i måneskinnet...

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke lyset på engang? har dere noengang pratet ordentlig ut om sex? hva hun liker? onanerer du henne? MÅ dere har samleie hver gang dere har sex, og MÅ du komme?

tror dere på en eller annen har gjort sex stressende for henne, kanskje gjør det rett og slett vondt, kanskje har dere ikke langt nok forspill til at hun blir kåt og våt, jeg gjetter at hun kanskje er trang, at det bare er ubehagelig.

har dere testet forskjellige stillinger?

her må du forføre henne, i sofaen, på kjøkkenbenken, kysse henne, gjøre henne våt, tenke på henne, på hennes nytelse, på hennes orgasme, prøve å være helt uegoistisk, og ikke forlange hverken samleie eller utløsning hverkan da eller etterpå...

er du kanskje litt egoist blitt? eller falt i rutiner og gamle vaner?

snakk med henne, eller forfør henne... frem med stearinlys og hjemmelaget middag... ost og vin på stuegulvet, kle henne naken i måneskinnet...

lykke til!

Dette hørtes så bra ut, at jeg lurer på om jeg ikke bare må gjøre meg litt vrang selv.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes så bra ut, at jeg lurer på om jeg ikke bare må gjøre meg litt vrang selv.... ;-)

-knise- hva om du gjør det samme mot kjæresten din? så får han kanskje lyst å ta igjen med samme mynt om noen uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanlig at den ene mister sexlysten på den andre. Men sexdriften er jo like sterk for det. Mange syns at en onanistund kan være vel så givende som å ha sex med noen de ikke har lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-knise- hva om du gjør det samme mot kjæresten din? så får han kanskje lyst å ta igjen med samme mynt om noen uker?

Ja, er det egentlig verdt det ;-) hmmm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje føler hun at det blir for mye styr med sex med deg? Det tar lenger tid, hun må kle av seg, det blir søl, hun må tørke av seg/vaske seg etterpå osv. Onani er jo gjerne veldig renslig og enkelt for jenter, man trenger ikke å ta av trusa engang. Det betyr kanskje ikke at hun ikke har lyst på deg lenger, men at hun egentlig er for sliten for sex, men har litt lyst likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...