Gå til innhold

Hva skal jeg tro??


Gjest Sulten

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg tro? Har vært gift i tre år og har ikke så ofte sex som jeg kunne ønsket (ca. 1 gang i uka siste året). Kona tar aldri initiativ til sex. Vi har aldri sex andre steder enn i senga og det er aldri lys i rommet, selv om jeg flere ganger har sagt at jeg kunne tenke meg å "gjøre det" andre steder...også med lyset på.

Problemet er hvertfall at jeg fikk vite av henne at hun av og til onanerer...etter at jeg har sovnet. Må ærlig innrømme at jeg ble litt skuffet da jeg hørte dette. Ikke missforstå meg, det er helt ålreit at kona mi onanerer, men ikke ISTEDENFOR å ha sex med meg!!?!

Hvordan skal jeg tolke dette?? Før trodde jeg at det var sex hun ikke ville ha, men nå tror jeg det er MEG hun ikke vil ha?!? Hun vet veldig godt at jeg kunne tenke meg mer sex og da synes jeg det nesten er urettferdig at det skal bli sånn...

Noen som kan tolke dette for meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Det kan jo hende at kona di føler at det er enklere å tilfredstille seg selv, enn å ha sex med deg. Kanskje føler hun at det er vanskeligere å få orgasme sammen med deg enn alene. Kanskje du kan fokusere mer på hennes nytelse en din engen?

Mange kvinner syntes at det er et stort press på å få orgasme sammen med en mann - og syntes at det er enklere å få det til selv. Kanskje du kan få se på henne når hun onanerer, for å få noen tips til hva hun liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende at kona di føler at det er enklere å tilfredstille seg selv, enn å ha sex med deg. Kanskje føler hun at det er vanskeligere å få orgasme sammen med deg enn alene. Kanskje du kan fokusere mer på hennes nytelse en din engen?

Mange kvinner syntes at det er et stort press på å få orgasme sammen med en mann - og syntes at det er enklere å få det til selv. Kanskje du kan få se på henne når hun onanerer, for å få noen tips til hva hun liker?

Det er som regel aldri noe problem for henne å få orgasme sammen med meg. Og å se på henne onanere er helt utenkelig for henne. Får knapt lov til å se på henne naken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Det er som regel aldri noe problem for henne å få orgasme sammen med meg. Og å se på henne onanere er helt utenkelig for henne. Får knapt lov til å se på henne naken...

Det kan jo være at hun har behov for et "privat" sexliv også? Kanskje du bare må akseptere dette? Det er jo faktisk helt normalt å onanere i tillegg til vanlig sex.

Uansett syntes jeg du burde undersøke litt hva det er som tenner henne. Spør henne litt ertende om hva hun tenker på, eller hvordan det føles når hun er kåt? Bring litt lek inn i forholdet, slik at det ikke blir så gravalvorlig.

Mange jenter blir litt flaue av tanke på at mannen skal se dem når de er kåte. Men ofte er det jo netopp det mannen lengter etter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke hun onanerer i stedenfor å ligge med deg. Onani er som regel ett suplement i ett forhold og ikke en erstatning, selv om det kan være det også i noen tilfeller. Jeg tror ikke hun slutter å onanere selv om dere hadde mer enn nok sex.

Jeg tror det finnes andre årsaker til dette enn at hun onanerer. Ikke heng deg opp i dette, men se etter andre årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke hun onanerer i stedenfor å ligge med deg. Onani er som regel ett suplement i ett forhold og ikke en erstatning, selv om det kan være det også i noen tilfeller. Jeg tror ikke hun slutter å onanere selv om dere hadde mer enn nok sex.

Jeg tror det finnes andre årsaker til dette enn at hun onanerer. Ikke heng deg opp i dette, men se etter andre årsaker.

Hvis ikke hun er misfornøyd med sexlivet, det har blitt rutine og utilfredsstillende uten at det gjøres noe med det og sånn sett ordner hun opp selv..

Dårlig løsning selvsagt. Faktisk ingen løsning i det hele tatt. Ingen ønsker vel å heller ha sex med seg selv enn med partneren. Da har hun det ikke bra i forholdet. Og det må være ille for partneren hennes.

Supplement som du sier er en annen ting -det er selvsagt normalt, sunnt, positivt og bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis ikke hun er misfornøyd med sexlivet, det har blitt rutine og utilfredsstillende uten at det gjøres noe med det og sånn sett ordner hun opp selv..

Dårlig løsning selvsagt. Faktisk ingen løsning i det hele tatt. Ingen ønsker vel å heller ha sex med seg selv enn med partneren. Da har hun det ikke bra i forholdet. Og det må være ille for partneren hennes.

Supplement som du sier er en annen ting -det er selvsagt normalt, sunnt, positivt og bra:)

Det er jo det jeg sier. Det er ikke det at hun onanerer som er problemet, men noe helt annet. Jeg tror hun hadde onanert likevel selv om sexlivet hadde vært bra. Men kanskje vil hun onanere mer, hvis hun ikke har sex eller har utilfredsstillende sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det jeg sier. Det er ikke det at hun onanerer som er problemet, men noe helt annet. Jeg tror hun hadde onanert likevel selv om sexlivet hadde vært bra. Men kanskje vil hun onanere mer, hvis hun ikke har sex eller har utilfredsstillende sex.

*nikker* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest onani-glad

Hei.

Jeg elsker å onanere etter at lyset er kommet av, og mannen puster rolig og behersket ved siden av.

Den første gangen jeg gjorde det, var rett etter en krangel. Når jeg begynte å onanere så involverte han seg i sexen, og onanerte sammen med meg. Og holdt hele tiden en hånd på mitt lår.... Herregud det var deilig. Etterpå ble han veldig sint fordi jeg hadde gått hen og avvist han tidligere på kvelden, også lagt meg til å onanere. "Og se på oss nå" sa jeg også begynte vi å le.

Det kan hende at hun syns det er deilig med en hyrdesstund alene, og kan hende hun hadde syns det var rådeilig at du også begynte å onanere. I sammen.

Selv syns jeg det er så spennende å onanere når han sover, jeg håper faktisk at han våkner opp kåt, og vil ta meg.

Det kan også hende at hun rett og slett er litt lei av samleie. Gjør andre ting - kos med hverandre og få orgasme i sammen - uten at du gjør noe med henne, eller hun gjør noe med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onani-glad

Det er som regel aldri noe problem for henne å få orgasme sammen med meg. Og å se på henne onanere er helt utenkelig for henne. Får knapt lov til å se på henne naken...

Har skrevet litt mer i det andre innlegget, men sier det igjen i denne konteksten; onaner deg selv i sammen med henne! Da slipper hun å tenke på at du ser på - du er jo opptatt med ditt. Lag masse go-lyder når du nyter din egen kropp. Det er ingenting som tenner meg mer når jeg holder på...

PS. Jeg var en veldig bundet og sjenert person før jeg traff denne karen. Han åpnet meg, og det viser seg at jeg er veldig lidenskapelig... Det bor nok i henne oxo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke sign

Jeg synes også vi har lite sex (et par ganger i måneden, har vært gift i litt over 3 år. Er jente). Jeg onanerer sjelden, men gjør jeg det er det fordi det er lenge siden sex. Kanskje kona di synes det er stress med sex? Mannen min gidder nemlig ikke.. Hva med å onanere hverandre, og så kanskje ha sex? Ligg ved siden av hverandre og kos dere. Hadde mannen min onanert i steden for å ha sex med meg hadde jeg blitt lei meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...