Gå til innhold

Rød og blank "fyllenese" ; ) Hvorfor?


Gjest Pricilla

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Har hørt uttrykket "fyllenese" en del ganger, men ikke tenkt særlig over det. Så spurte jeg en dag en om hva man mener med det og fikk til svar en knallrød og blank nese.. Når ejg tenker meg om har jeg sett det på alkoholikere som tusler i byen med rødspriten i hånda.

I helga gikk det ganske hardt for seg! ; ) Drakk masse fredag (begynte tidlig) og på´n igjen lørdag. Søndag synes jeg selv huden i ansiktet var pyton, hadde fylleangst, røde øyne, var skjelven og hadde knallrød og balnk nese! ; ) Hehe.. (Godt jeg holdt meg inne)

Men hva komemr det av? Hvorfor får man egentlig fyllenese? Har vel hatt det noen ganger før, emn aldri tenkt over det. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Unnskyld meg, men leste vi ikke at du har magesår? Er det særlig lurt å drekke så mye da? Blir det ikke verre?

Du er unnskyldt! ; ) hehe... Neida! Takk for omtanken, men det var ikke magesår! Vet ikke hva det var, men smertene har gitt seg og jeg får piller som skal dempe magesyreproduksjonen. Har ikke hatt smerteanfall p lenge nå, ikke siden jeg svelget slangen.

Koselig at noen bryr seg da! ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...