Gå til innhold

spontanabort eller????


Ellie

Anbefalte innlegg

Hei.. Er litt usikker på hva som sjer med meg nå,- så håper noen kan svare.

For det første lurer jeg på NÅR man har eggløsning.. altså,- når det er STØRST sjangse for å bli gravid. (Noe jeg forøvrig ikke vil bli, enda..)

Har hørt at det er ca ti dager etter første menstruasjonsdag...

Poenget er at jeg lå med kjæresten min.. og han KOM inni meg (utrolig dumt men..),- rett etter jeg hadde hatt mensen.. et par dager etter dette fikk jeg plutselig blødning igjen.. Første dagen var blodet rødt,- men så hadde jeg bare småblødninger (svart blod) et par dager til...

det jeg lurer på da, er om det er mulig at jeg har blitt gravid man at kroppen har støtt ut egget på en måte?

Vet ikke.. men håper på snarlig svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er stoerst mulighet for graviditet i seks dager som avsluttes med dagen foer eller dagen etter eggloesning. Eggloesning skjer to uker foer neste menstruajson. Er du usikker paa om du er gravid, boer du ta en test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...