Gå til innhold

Er det bare jeg som "kaster bort" ettermiddagene?


Gjest Pricilla

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Hva gjør du/dere etter jobb og middag? Finner dere på masse forskjllig, eller blir derre som regel hjemme og glaner på tv og slapper av?

Det gjør vi... Trener noen dager rett etter jobb da, men havner alltid i sofaen i joggebuksa foran tvn. Føler ikke jeg har tid eller lyst til noe annet..

Er det bare vi som er jævla bedagelige eller er det stort sett det norske folk gjør sånn etter arbeidstid? Bare spør!

hender så klart ejg har avtaler med venninner rett etter jobb, men har jeg først kommet meg hjem, spist middag så kommer jeg meg aldri ut igjen heller! : )

Latskap, eller vanlig?

*Bare nyskjerrig jeg nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med en 4-åring så må jeg være litt ute med han på ettermiddagene, selv om han er ute i barnehagen. Se på Tv gjør jeg kun om det er noe jeg har lyst til å se, sitter ikke og ser på det som måtte komme.

Men jeg sitter mye i sofaen og leser blader, noen bøker (ikke så ofte), finner på litt husarbeid eller noe. Så går jeg tur 4 kvelder i uken, ca. 35 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...