Gå til innhold

hei og hå og hva nå og jeg savner!!!


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Har det faktisk ganske ok nå jeg.. selvfølgelig vet jeg at det bare er midlertidig.. men likevel.. 9 dager er det nå. hele 9 dager.

Psyken lurte på om jeg begynte å bli hyper igjen.. men det gjør jeg ikke. Lamictalen gjør meg helt flat når jeg er på midten. Ikke særlig glad, men ikke særlig deppa..

Hyper blir jeg ikke lenger,, men deppa... det blir jeg.. savner hypomaniene. Og har lyst til å slutte med pillene.. bortsett fra seroquelen da.. de holder meg heldigvis på riktig side av virkeligheten..

de sier jeg bør fortsette, men at jeg nå har et valg.. joa. jeg vet jeg ikke skader meg noe særlig lenger, at de gode periodene er uten frustrasjon og alt det der.

men hva er vitsen med å være utflata.. og likevel få like mange depresjoner.. men aldri være euforisk lykkelig??

Det var liksom den jeg var.. "smilet" ble jeg kalt før.. alle rundt meg kunne føle energien, og jeg hoppet og danset og rullet i vått gress.

ok.. dumt å bestille bøker for maaange tusen spenn men..

savner det likevel!!! Jeg vil bare være glad!!

Husker forrige sommer og vår... herregud jeg fløy av gårde. ser på tabellene jeg laget og ser jo at alt var helt villt. opp og ned som en jojo, overdoser annenhver uke,,

men nå er liksom alt så rolig og langsomt. vet det var et helvete, men jeg savner det.

vet også at om jeg får det slik igjen overlever jeg ikke.

men jeg vil jo bare være yr og levende med masse sprellende energi,,

har begynt å trene.. puh.. kanskje litt for hardt.. men selv ikke det gir meg kick. kanskje noe med vanen? er vant til å bli " høy" for ingenting..

er litt frustrert, for jeg er liksom ikke helt fornøyd.. mens alle sier jeg virker så samlet og rolig og avbalansert.

men.. det er jo ikke slik jeg er ,...?

uff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Skjønner at du savner de hypomane periodene dine. Men kanskje du skal vente litt til før du bestemmer deg for å kutte ut. Selv klarte jeg å bruke for ett par tusen kroner i klær forleden dag. Kjempekult da, men ikke så kjekt i dag når jeg ser på saldoen, og ennå er det to uker igjen til lønning.

Hold ut litt til, kanskje det jevner seg mer ut. Kanskje du kan finne litt av den glade deg på andre måter enn å være hyper.

Tror på deg jeg vet du!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...