Gå til innhold

Besettelse av kjendisser


Lene_c

Anbefalte innlegg

Hei hei. Jeg har en særoppgave på skolen om hvorfor noen blir besatt av kjendisser. dette er noe jeg alltid har lurt på, og jeg håper du kan hjelpe meg. Jeg trenger all informasjon du kan gi!

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg som trodde at poenget med særoppgaver var å lete etter stoffet sjøl :-)

stoffet - ja! Men hun spør vel egentlig om hjelp til å finne tema. Og da e d greit å bruke noen andre :)

P.S: har skrevet særoppgaver æ å...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trur jeg, trallala....

Og jeg som trodde at poenget med særoppgaver var å lete etter stoffet sjøl :-)

Spørsmålet var vel igrunn rettet til NHD, og jeg tror det hun lurer på er hvilke psykologiske faktorer som kan ligge bak en såkalt besettelse....?

Er nok istand til å finne materialet sitt selv...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du skal skrive særoppgave med dette emnet,ville jeg ha passet på å stave det rett om ikke annet.Det skives "kjendiser" :-)

og på engelsk heter det gjerne celebrities - om du skal søke så kanskje på

celebrities stalking

eller

obsession celebrities

eller andre kombinasjoner av relevante søkeord.

www.google.com er et greit utgangspunkt (søkemotor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man skal velge tema for en oppgave, er det både viktig at det er noe som interesserer en og som det er sannsynlig at man vil få tak i nok stoff om. Jeg lurer litt på om temaet ditt egentlig er så egnet for en særoppgave, så hvis du ikke finner nok stoff så bør du kanskje skifte tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...