Gå til innhold

Hva gjør jeg nå???


ftmffm

Anbefalte innlegg

Fikk timeplanen i dag. Har full dag på skolen på torsdager og halv dag på onsdager. Det kommer til å bli et problem. Jeg kommer ikke til å klare å sitte konsentrert så lenge. Selv 45 minutt er for mye. Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Skal dra på skolen denne og neste uka. Så får jeg bestemme meg om jeg skal gå på skole i år eller om jeg bare å droppe det.

Viser det seg at jeg ikke kan gå på skole så går jeg på veggene. Det er alt for kjedelig å bare gå hjemme om dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har selv problemer med å være konsentrert i timene over lang tid. Jeg har til og med sovnet flere gang på skolen. Det jeg gjør er å gå ut i friminutter, få litt frisk luft og gjerne spise et eple eller en gulrot. Tro meg, det hjelper. Og om vinteren er det viktig med vitaminer...men uansett hvor kaldt det er, tving deg selv til å gå ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Har samme problem. Har styrt og ordna nå i måneds-vis for å begynne på høyskolen i Tr hjem, har fått ordna omskolering, leilighet og flytting og greier....Bare for å få det bevist for meg at jeg ikke klarer å fullføre et slikt studie nå...utrolig surt og et stort nederlag.

Eneste posetive er at jeg har fått litt mer klar het i hvor jeg står nå....Har ikke noe annet å gjøre nå enn å begynne på medisiner.

Tror nok det er mange som er i lik situasjon som oss, så vi er ikke alene....

Håper det går bra...sier som psykologen min.."du hopper av denne karusellen, og hopper på igjen når du er klar"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...