Gå til innhold

setting av eggløsningssprøyten


tasseline

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal igang med mitt andre forsøk 19 sept. Hadde en missed abortion i juni. Forrige gang fortalte vi familie og venner hva vi holdt på med og jeg fikk da en venninne av min mor til å sette selve eggløsningssprøyte (har helt fobi mot sprøyter). Denne gangen ønsker vi ikke å si noe til noen - dermed må jeg vel sette sprøyta sjøl. Noen som har noen erfaringer? Er det vanskelig å blande den til - få ut luft etc. ? Er så redd for at jeg skal gjøre noe galt så forsøket blir misslykket. Det skal bli hardt nok å ta et forsøk til om jeg ikke også skal grue meg til det..riktignok er ikke uthentinga for i uke 43..men tiden går så fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Du setter jo de andre sprøytene selv vel? Eggløsningssprøyta er ikke _noe_ annerledes enn de, du må bare blande ut først. Og det er lett! Sug ut av det ene glasset, og sprøyt inn i det andre, vent litt mens de blandes, sug tilbake i sprøyta, og sett igang :-) Du får nok nærmere forklaring av sykepleier når det nærmer seg. Det skal nesten ikke gå an å gjøre feil!

Lykke til, det går nok bra skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...