Gjest mallet Skrevet 2. september 2003 Skrevet 2. september 2003 Hvilket busstopp er det som ligger nærmest hudavdelingen på Haukeland sykehus? (den oransje prikken ved nr 16 her: http://www.helse-bergen.no/pasienter_og_paaroerende/haukeland/kart/karthus.htm ) Og hvilke busser er det som går forbi der? 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 2. september 2003 Skrevet 2. september 2003 Jeg ville tatt 90en eller 80en, begge går innom sentrum og stopper like utenfor hovedingengen 8mener det er 30 på kartet ditt) Jeg tror det er best for deg å gå av buss stoppet som er rett etter tunnellen (den går under sykehuset) bare be busssjoføren si ifra når du er der, det er egentlig ganske lett:-) 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 2. september 2003 Skrevet 2. september 2003 Jeg ville tatt 90en eller 80en, begge går innom sentrum og stopper like utenfor hovedingengen 8mener det er 30 på kartet ditt) Jeg tror det er best for deg å gå av buss stoppet som er rett etter tunnellen (den går under sykehuset) bare be busssjoføren si ifra når du er der, det er egentlig ganske lett:-) Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.