Gå til innhold

sitter og skriver stil.....


Gjest sliiiiiiiiter.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sliiiiiiiiiiter.........

Det spørs om du skal skrive om dagens nasjonalisme, eller se det hele i et mer historisk perspektiv.

mer om dagens nasjonalisme...ikke historie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mer om dagens nasjonalisme...ikke historie...

Oioi..jaja, da har du å stelle med i natt.

Skriv litt om de som kaller seg nasjonalister, nynazister etc. Dette er jo marginale grupper, men må tas med hvis læreren skal få sitt. Så ville jeg skrevet om Norge som nasjonalistisk stat. Vi er jo sære med vårt Nei-til-EU, vår proteksjonisme og vår sjåvinisme. Eksponeneten for dette er jo SP og SV spesielt, og et par siden rundt dette kan jo erte opp læreren litt.

Det er ikke sikkert karakteren blir så god, men det er jo tidlig i semesteret og litt morro skal man jo ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi..jaja, da har du å stelle med i natt.

Skriv litt om de som kaller seg nasjonalister, nynazister etc. Dette er jo marginale grupper, men må tas med hvis læreren skal få sitt. Så ville jeg skrevet om Norge som nasjonalistisk stat. Vi er jo sære med vårt Nei-til-EU, vår proteksjonisme og vår sjåvinisme. Eksponeneten for dette er jo SP og SV spesielt, og et par siden rundt dette kan jo erte opp læreren litt.

Det er ikke sikkert karakteren blir så god, men det er jo tidlig i semesteret og litt morro skal man jo ha.

http://folk.uio.no/sigurds/kulturanalyse/motkult.html

Skirbek er en kul fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriv om 17. mai, bunader og vaiende norske flagg, og evindelige taler om den norske "motstandskampen" som varte akkurat lenge nok til at Storting, regjering og Kongehus kom seg ut av landet. Merkelige greier, det der....må være et pussig sammentreff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha med litt om Gros utsagn:"Det er typisk norsk å være god"

Litt om norsk idrett (ski etc.) og at norske folk ikke tror at de norske driver med doping - fordi de er norsk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva han jobber med! RØPER: han er tønnemaker :)

Søren også....også du som lovte å ikke si det bort, da..

Nå skal sikker mange forlyste seg på mine vegne; tomme tønner osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...