Gå til innhold

Avslutte Zoloft (antidepresive)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tori1365380566

Har selv forsøkt å slutte med Zoloft. Fikk beskjed av legen om å trappe ned over 14 dager. Men, bivirkningene ble så store at jeg begynte igjen. Det verste var en rar følelse av svimmelhet og humør-svingninger. I tillegg føltes det noen ganger som om jeg fikk elektriske støt. Jeg bruker ikke Zoloft pga depresjon, men som en god hjelp da jeg har fibromyalgi. Vet ikke hvor lenge disse symptomene vil vare, men vanligvis skal det ikke gå mer enn et par uker. Håper du lykkes! Hilsen

Har selv forsøkt å slutte med Zoloft. Fikk beskjed av legen om å trappe ned over 14 dager. Men, bivirkningene ble så store at jeg begynte igjen. Det verste var en rar følelse av svimmelhet og humør-svingninger. I tillegg føltes det noen ganger som om jeg fikk elektriske støt. Jeg bruker ikke Zoloft pga depresjon, men som en god hjelp da jeg har fibromyalgi. Vet ikke hvor lenge disse symptomene vil vare, men vanligvis skal det ikke gå mer enn et par uker. Håper du lykkes! Hilsen

Takk for svaret, :-)

Jeg skal lykkes!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...