Gå til innhold

FU: penger eller utseende?


Salli

Anbefalte innlegg

Inspirert av tråden om økonomi lenger nede. Hvis du kunne få en partner med super personlighet, men måtte velge mellom godt utseende og god økonomi, hva valgte du da? Kjedelig utseende og stinn lommebok, eller smellvakker/kjekk med kun det nødvendigste av penger?

Jeg tror jeg ville gått for penger. En fin personlighet veier vel opp for utseende. Det er mye man kan gjøre med en flott kropp, men enda mer man kan gjøre med noen millioner...

Velger gutter og jenter annerledes her?

(Jeg velger å se bort fra de helt ekstreme tilfellene: frastøtende stygg eller personlig konkurs.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen av delene , men en kombinasjon derimot. Vi uansett ikke ha de for pene - heller barske/kjekke.

Dessuten er det jo en masse andre ting som er viktige også enn bare de to - så man kan jo ikke velge utelukkende på det.

Måtte jeg ha valgt hadde jeg tatt penger. Da hadde han jo hatt råd til en plastisk operasjon *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste vil vel ha både og...

Men må jeg velge... jo, penger! :-) Utseendet forgår ofte likevel, men penger hvis man bruker dem fornuftig kan skape varige verdier eller minner som varer evig.

Så - helt klart penger. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok penger, så jeg ville vel gått for utseende.

Men det viktigste ville være at jeg kunne stole på henne og at vi hadde kompatibel personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville absolutt valgt en kjekk og sjarmerende mann jeg komm til å trives sammen med!

Så lenge han ha noenlunde orden i økonomien sin .

Jeg datet en meget rik mann for noen år siden ; men han var så lite sjarmerende når det kom til et stykke at jeg avsluttet forholdet.

Da er ikke pengene å mye verdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ikke signert

Ingen av delene , men en kombinasjon derimot. Vi uansett ikke ha de for pene - heller barske/kjekke.

Dessuten er det jo en masse andre ting som er viktige også enn bare de to - så man kan jo ikke velge utelukkende på det.

Måtte jeg ha valgt hadde jeg tatt penger. Da hadde han jo hatt råd til en plastisk operasjon *S*

Men her gjaldt faktisk spørsmålet enten-eller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg hadde ikke gjort valget utelukkende på noen av overnevnte, men jeg synes nok utseende er langt viktigere enn penger.

Jeg kunne bare ikke holdt meg med en skikkelig stygg fyr.Sånn er det bare. Pen er bra.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis super personlighet er inkludert uansett, tar jeg penga som nr. to. Intet skaper så mange vanskeligheter som penger, så dem er det greit å ha nok av. Personligheten er dog det som teller aller mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende selvsagt. Pengene ordner jeg...

Og jeg må tenke motsatt for jeg blir en av de som du syns tjener godt nok og det er ikke til å leve av... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg må tenke motsatt for jeg blir en av de som du syns tjener godt nok og det er ikke til å leve av... ;o)

Har du sykepleier uniform og hvite stay-ups???? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angela1365380318

Mulig jeg er rar, men jeg hadde ikke valgt partner ut fra verken utseende eller penger...

Slik som jeg forstod henne så var personligheten hans perfekt, det er jo den som teller mest (iallefall for meg) også måtte du velge stygg og rik, kjekk og ikke rik?

Altså hva er viktigest for deg etter personlighet av penger eller utsende?

Jeg tror jeg ville håpet på en med penger ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pengsekk

Helse, penger og personlighet.

Penger kan løse de fleste problemene, desverre!Har du penger kan du kjøpe deg regningsfri, bekymringsfri og frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som om de fleste fattet poenget, men for sikkerhets skyld:

Forutsetningen var at den potensielle partneren hadde full personlighetsklaff og alle de rette egenskapene som sjarme, ærlighet osv. Men at du _i tillegg_ kunne velge enten supert utseende eller stinn lommebok.

Jeg velger lommeboka, fordi jeg da kunne realisere så mange av mine drømmer (hus med stor hage, mer utdannelse, jobbe kortere dager, mer fritid, være hjemme mens barna er små, spennende reiser osv.). Utseende blir i mine øyne bedre bare ved hjelp av en fin personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er rar, men jeg hadde ikke valgt partner ut fra verken utseende eller penger...

Med penger kunne man kjøpt seg pen. Det er da ikke noe problem. Store pupper, fettsuge rompa, benstrekning ++ Ansiktsoperasjoner.. blitt så bra så..

Altså hadde man blitt lykkeligere. (Jo.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...