Gå til innhold

Han er så lite sosial


Gjest Stjernesjø

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernesjø

Kjæresten min har et lite sosialt nettverk rundt seg, det har jeg visst siden før jeg ble sammen med han. Feks så var jeg hans første kjæreste,han er 22 og hadde ikke brydd seg om jenter før vi ble sammen, ikke som venner en gang.

Jeg hadde et stort nettverk av guttevenner og jenter før vi ble sammen (1,5år siden) nå er de fleste falt ifra, men det finnes de jeg har kontakt med i deg og de NEKTER jeg å gi opp. (de andre hadde vel forsvunnet uansett)

Før det igjen var jeg veldig lite sosial jeg også og føler at jeg holder på å bli sånn igjen snart.

En god helg for han er å spise taco eller pizza på kvelden, se tv eller kjøre en tur, han vil aldri på byn med meg!!

Jeg går sjeldent ut, 1 fordi jeg ikke er sån party person, å feste 24/7 er ikke meg, men en gang i blandt er det jo gøyt, og det hadde jo vært koselig å gå ut av og til da..

Vi gikk nemmelig ut på byn da vi ble sammen, i perioden fra gode venner til kjærester, så jeg visste ærligtalt at ikke at han ikke gikk ut, for det gjor han jo.

Han har ingen jentevenner utenom familien, han jobber med bare gutter, men firmaet hans er i kontakt med mennesker va begge kjønn i allealdre, alle der skryter av han, særlig kvinnene, fordi han er så høflig mot dem.

Han har et par komiser, noen av de har flyttet, så han har kontakt mindre en en gang i månden, er de her treffes de kansje en liten stund. Han har en kompis som ringer ofte og han ringer/besøker en gang i blant (han kommer sjelden på besøk, men det er han som ringer mest) og en som jeg har mistanke om prøver å kutte han ut.

De har vært bestevenner lenge og så tar han aldri kontakt med min type lengre og har liten tid dersom kjæresten min gjør det. Det er veldig trist synest jeg.

Jeg prøver å se objektivt på han, det er ikke noe galt med han, litt sjenert for fremmende, men ikke ovenfor de han kjenner godt. Jeg forstår at ikke alle har like lett for å bli kjent med nye (selv tar det meg under 2.5 min)

Hvordan ville dere gjort det dersom deres kjære aldri ville blitt med dere ut på byn, jeg har sagt at vi kan gjøre det med eller uten alkohol eller andre venner.

Jeg har gått litt ut alene, men iom at jeg har type og ikke kan sjekke opp andre så blir det ikke det samme som før.

Hadde dere bare tatt dere en tur alene en gang i blant eller?

Og hva med hans sosiale liv, skal jeg bare holde meg utenfor?

Jeg har prøvd å introdusere han for mine venner, noen veninner liker han, andre synest han er oki, noen kamerater synest han er ok, andre missliker han sterkt fordi han mener de er ute etter meg. (noe begge to faktisk var da, men det ble jo aldri noe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

I det lange løp så slipper du mye problemer med en type som er snill og hjemmekjær! Drita fulle typer som slenger seg etter venninnene dine på byen er bare pyton! Vær glad du!

Klart du kan gå ut selv. Du må være veldig ung siden DET er noe problem. Bare jenter på byen er jo kjempekul. En kan jo danse og ha det gøy, selv om en ikke er på sjekker'n!

Sønnen min er lik han du beskriver, bare at han er yngre. Og han er en kjernekar! MÅ alle være så jævlig kule da? Det blir for overflatisk for meg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernesjø

Hei Pricilla... :)

Nei dette er ikke Precillia, husn skriver jo alltid nicket sitt under når hun klager på sin type. Men kansje de ligner, mulig de er hemmelig i slekt, hehe.

Men har du et råd til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernesjø

I det lange løp så slipper du mye problemer med en type som er snill og hjemmekjær! Drita fulle typer som slenger seg etter venninnene dine på byen er bare pyton! Vær glad du!

Klart du kan gå ut selv. Du må være veldig ung siden DET er noe problem. Bare jenter på byen er jo kjempekul. En kan jo danse og ha det gøy, selv om en ikke er på sjekker'n!

Sønnen min er lik han du beskriver, bare at han er yngre. Og han er en kjernekar! MÅ alle være så jævlig kule da? Det blir for overflatisk for meg altså.

Nei alle MÅ ikke være så jævla kule hele tiden. Men å ha et sosialt nettverk som består av andre en kjæresten sin, søstren sin og mammaen sin, det mener jeg at bare er mentalt sunt!!

Det blir slitsomtn for meg fordi jeg har behov for å være med andre itilleg en gang i blandt, er nok blitt mindre sosial en gjennomsnittspersonen, men å gå ut å ta en fest EN gang feks annenhver eller tredjehver måned synest jeg han kunne gjøre for min skyld. Som sagt jeg legger ikke press på drikking, og ingen av oss røyker eller bruker stoff.

Jeg er bare 20 år og ikke voksem nok til å bare forholde meg til en gutt for resten av livet. Missforstå meg rett, den er han jeg vil ha, og jeg skal aldri finne på noe "tull" men jeg har behov for å snakke og ha kontakt med mine gamle guttevenner, fordi om jeg har kjæreste, det blir sjeldnere og sjeldre så er det viktig for meg som person.

Jeg er med veninnene mine også ute, ikke så ofte men det er gøy ja, men jeg synest han kunne tatt meg ut en gang i blandt for MIN skyld. Er ikke noe snakk om full fest hver helg, slik er verken jeg eller han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Nei alle MÅ ikke være så jævla kule hele tiden. Men å ha et sosialt nettverk som består av andre en kjæresten sin, søstren sin og mammaen sin, det mener jeg at bare er mentalt sunt!!

Det blir slitsomtn for meg fordi jeg har behov for å være med andre itilleg en gang i blandt, er nok blitt mindre sosial en gjennomsnittspersonen, men å gå ut å ta en fest EN gang feks annenhver eller tredjehver måned synest jeg han kunne gjøre for min skyld. Som sagt jeg legger ikke press på drikking, og ingen av oss røyker eller bruker stoff.

Jeg er bare 20 år og ikke voksem nok til å bare forholde meg til en gutt for resten av livet. Missforstå meg rett, den er han jeg vil ha, og jeg skal aldri finne på noe "tull" men jeg har behov for å snakke og ha kontakt med mine gamle guttevenner, fordi om jeg har kjæreste, det blir sjeldnere og sjeldre så er det viktig for meg som person.

Jeg er med veninnene mine også ute, ikke så ofte men det er gøy ja, men jeg synest han kunne tatt meg ut en gang i blandt for MIN skyld. Er ikke noe snakk om full fest hver helg, slik er verken jeg eller han.

Det er DU som må velge! VIL du ha denne gutten eller ikke? På meg høres det ut som om det er så vanskelig for deg at HAN er lite sosial at du burde vurdere å gå fra han.

Kanskje det er det beste for han også? Han hadde hatt bedre nytte av en jente som var supersosial, som kunne dra han opp og ut.

At begge to sliter sosialt, er ikke lurt for fremtiden.

Du trenger jo tydeligvis også noen til å holde deg i ørene, han har jo allerede klart å få deg til å bli mindre sosial også.

Dere har helt tydelig gjensidig dårlig påvirkning på hverandre på det sosiale plan.

Ønsker du deg et liv i tosomhet, så velger du han. Ønsker du et sosialt liv, så må du lete etter en sosial fyr.

Det er DITT valg. Ikke klag på han, han er den han er. Du vet hvordan han er, vil du ha han, så slutt på klag da iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...