Gå til innhold

Husmorrollen den siste bastion

Anbefalte innlegg

Gjest annalill

Husmorrollen er betydelig overdrevet hva arbeidsoppgaver gjelder.

Knuger kvinner fast på denne oppgaven som unnskyldning for å slippe sex og kunne slarve meed naboen om alt mulig mellom himmel og jord. Og aller helst prate nedsettende om den som ikke er til stede.

Jeg vil anslå at husarbeide tar c.a 5 timer pr uke, det holder i massevis viss man leier hjelp. Hva gjør egentlig disse husmødrene på alle de andre timene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118381-husmorrollen-den-siste-bastion/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mener nå jeg!

De doler og ser på Days of Our Lives....

Det var da frekt! Det er travelt å være husmor; det er andre ting en husarbeid man fyller dagene med. Tror dere ikke det tar tid å ta seg av barna? Jeg skulle gjerne vært husmor på heltid, jeg. Men må jobbe litt pga inntekten. Det er travelt med barn, er du kanskje misunnelig fordi du ikke kan ta deg en pause midt på dagen f.eks.? Ikke det at jeg har tid til det.. men som hjemmeværende kan man disponere tiden som man vil. Og det er jo litt husarbeid som må gjøres hver dag, det er mer enn fem timer i uken. Noen sitter sikkert hjemme og ser såpeopera om dagen, men det er nok fåtallet. Man har faktisk ikke tid til det. Dere er nok bare misunnelige, frekt innlegg.

Det var da frekt! Det er travelt å være husmor; det er andre ting en husarbeid man fyller dagene med. Tror dere ikke det tar tid å ta seg av barna? Jeg skulle gjerne vært husmor på heltid, jeg. Men må jobbe litt pga inntekten. Det er travelt med barn, er du kanskje misunnelig fordi du ikke kan ta deg en pause midt på dagen f.eks.? Ikke det at jeg har tid til det.. men som hjemmeværende kan man disponere tiden som man vil. Og det er jo litt husarbeid som må gjøres hver dag, det er mer enn fem timer i uken. Noen sitter sikkert hjemme og ser såpeopera om dagen, men det er nok fåtallet. Man har faktisk ikke tid til det. Dere er nok bare misunnelige, frekt innlegg.

Hehe :D

Morsomt at du beit på..

Annonse

Hvis du bruker 5 timer på husarbeide i en familie med barn, så er du intet annet enn en fordømt gris.

Bare rydding av leker og plukke opp ting langs veien ungen har gått gjennom huset, tar bortimot 5 timer i løpet av en uke....! (sånn føles det iallefall, det er en neverending job...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...