Gå til innhold

DOL


Gjest limma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er en glad laks på besøk. God inntekt, draget på damene og vellykket med fint hus og to biler. Der har du meg :-)

Jeg tipper du er ca.160 kilo, hentesveis, rusten folkevogn låst med hengelås utefor hospitset der du bor. Den kan riktignok bare kjøres på tirsdager siden det er den dagen du faktisk er han som står i vognkortet. Resten av uken er du en god blanding av sinnsyke personligheter som har noen enorme mindreverdighetskomplekser siden du gidder å skrive så mye dritt om en så stor gruppe mennesker.

DER har du deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper du er ca.160 kilo, hentesveis, rusten folkevogn låst med hengelås utefor hospitset der du bor. Den kan riktignok bare kjøres på tirsdager siden det er den dagen du faktisk er han som står i vognkortet. Resten av uken er du en god blanding av sinnsyke personligheter som har noen enorme mindreverdighetskomplekser siden du gidder å skrive så mye dritt om en så stor gruppe mennesker.

DER har du deg.

Jeg måtte jo sjekke om jeg hadde fått flere svar.

Stor gruppe?????

En 8- 10- 12 stykker som driver og skriver tull til hverandre, noen ganger under falskt nick.

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du ikke ha meg her da lille søte nusselige Åsemor?

Skjønner bare ikke poenget med å være et sted du tydeligvis syns er forferdelig patetisk, med sosiale utskudd, giddalause kjerringer og klikker...?

Dessuten er jeg ikke søt og nusselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner bare ikke poenget med å være et sted du tydeligvis syns er forferdelig patetisk, med sosiale utskudd, giddalause kjerringer og klikker...?

Dessuten er jeg ikke søt og nusselig :)

Jeg har hørt at du er lita, søt og nusselig, men at du bruser med fjæra på Dol fordi du tror ingen ser deg.

Jeg liker slike små søte hissigpropper jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at du er lita, søt og nusselig, men at du bruser med fjæra på Dol fordi du tror ingen ser deg.

Jeg liker slike små søte hissigpropper jeg :-)

Jaja...

Er ikke spesielt hissig heller...

Og bilde av meg har det vært link til her mange ganger, så det er jo opp til hver enkelt å finne ut hvordan de vil karakterisere meg.

Men hvorfor kommer du egentlig med et sånt utbrudd mot giddalause skravlekjerringer når du tydeligvis er her endel selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SierDuDet

Jaja...

Er ikke spesielt hissig heller...

Og bilde av meg har det vært link til her mange ganger, så det er jo opp til hver enkelt å finne ut hvordan de vil karakterisere meg.

Men hvorfor kommer du egentlig med et sånt utbrudd mot giddalause skravlekjerringer når du tydeligvis er her endel selv?

Bare på morro :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mener jeg

Jaja.. man trenger jo ikke være på DOL så lenge om gangen, da. Og om man liker å være her er vel det ok? Du trenger jo ikke lese/skrive her om det er så dårlig.. Og om man sitter her eller ser noe på tv er vel ett fett? Ikke ditt problem.... Men mange er her nok litt for mye, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja...

Er ikke spesielt hissig heller...

Og bilde av meg har det vært link til her mange ganger, så det er jo opp til hver enkelt å finne ut hvordan de vil karakterisere meg.

Men hvorfor kommer du egentlig med et sånt utbrudd mot giddalause skravlekjerringer når du tydeligvis er her endel selv?

Det var ikke jeg som svarte der, men dette blir også siste innlegg jeg avkrefter da det åpenbart blir for mye å avkrefte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke jeg som svarte der, men dette blir også siste innlegg jeg avkrefter da det åpenbart blir for mye å avkrefte.

Hehe. Skjønte det da, gadd ikke å svare tullingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du da, er det ikke lettere om du flytter til meg da? Vanskelig å få tatt med seg huset :-)

Hvis du bor utenfor ring2 er det ganske uaktuelt må jeg si !!! Men vi kunne jo bruke huset ditt som landsted. Er det stort?? Huset altså ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...