Gå til innhold

Hvordan finne brudekjolen jeg vil ha


Gjest brud snart

Anbefalte innlegg

Gjest brud snart

Har forelska meg ploff i en brudekjole Moulin Rouge av Maggie Sotero, men den er så dyr.... Vet noen åssen jeg kan få tak i den på en billigere måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Vet ikke helt jeg....fant kjolen din på nettet men så ingen pris. Men uansett så var det en nydelig kjole. Jeg måtte bare svare selv om jeg ikke vet akkurat hvordan du skal få den billigere, men dette kan jeg si det - har du først funnet drømmekjole så gjør hva du kan for å få den. Ønsker deg en fantastisk bryllupsdag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjele den???

Nå ble jeg sikkelig nyskjerrig på hvordan den ser ut!

Kan du ikke legge ut linkt til bilde av kjolen på nett? Please?

Prøvde å søke både på google og altavista, men fant ikke noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sykkelturisten

Nå ble jeg sikkelig nyskjerrig på hvordan den ser ut!

Kan du ikke legge ut linkt til bilde av kjolen på nett? Please?

Prøvde å søke både på google og altavista, men fant ikke noe..

www.bryllupsdagen.no/markedsplassen.html

Kanskje du finner her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brud snart

Vet ikke helt jeg....fant kjolen din på nettet men så ingen pris. Men uansett så var det en nydelig kjole. Jeg måtte bare svare selv om jeg ikke vet akkurat hvordan du skal få den billigere, men dette kan jeg si det - har du først funnet drømmekjole så gjør hva du kan for å få den. Ønsker deg en fantastisk bryllupsdag. :-)

Å, tuuuusen takk, for et kjempehyggelig innlegg!!! :) Nå ble jeg glad. Jeg synes også det er drømmekjolen, og jeg synes den er myyyye finere i virkeligheten enn på bildet. Har prøvd en hel haug med kjoler, men denne var liksom i en klasse for seg selv på meg.

I'll keep looking. KAN jo bestille den på nett, men det er litt risky, er fem måneders leveringstid *grøss* . Tenk hvis noe skulle skjære seg da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Å, tuuuusen takk, for et kjempehyggelig innlegg!!! :) Nå ble jeg glad. Jeg synes også det er drømmekjolen, og jeg synes den er myyyye finere i virkeligheten enn på bildet. Har prøvd en hel haug med kjoler, men denne var liksom i en klasse for seg selv på meg.

I'll keep looking. KAN jo bestille den på nett, men det er litt risky, er fem måneders leveringstid *grøss* . Tenk hvis noe skulle skjære seg da. :)

Hei igjen,

Det er alltid en sjanse når man bestiller sånt over nett, men de holder jo på med dette hele tiden så det går helt sikkert bra. Skulle du trenge litt rettelser på kjolen så er det mye letter å finne en her i Norge som kan hjelpe deg med det enn en som skal lage hele kjolen. Det er ikke sikkert brudekjolesalongene vil hjelpe deg siden du ikke har kjøpt kjolen der, så jeg ville heller sjekket litt på forhånd etter vanlige syere og høre med de.

Håper alt går som du vil, for som jeg sa....drømmekjolen finner du bare en gang og den er verdt å jobbe litt for. :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...