Gå til innhold

angst?


nessi27

Anbefalte innlegg

Jeg sliter en del med dødsangst. Spesielt går det ut over søvnen min. Som regel kommer dette i forbindelse med at noe skal skje. Det er ikke spesielt meg selv jeg er redd for, det er de rundt meg. Hva de vil føle hvis jeg dør, hva jeg vil føle hvis noen av mine nærmeste dør. Så ligger jeg og får den følelsen av frykt,sorg og hjelpesløshet. Det tar lang tid før jeg klarer å få vekk frykten. Jeg har prøvd å snakke med mine nærmeste men det er ikke noe de kan si for å hjelpe meg. Jeg er fortvilet fordi jeg er i en vanskelig økonomisk situasjon, har ikke mulighet til å bruke mye penger på behandling. Er det alternativ for å få bukt med dette? Jeg føler virkelig at det går ut over dagliglivet mitt. Jeg tør svært lite, og ender opp med og hindre min samboer også, hvis jeg føler det han skal gjøre er for risikofylt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...