Gå til innhold

Trenger tips!"Hva skal jeg ha til middag idag(Haster!)


Gjest middag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette har jeg laga til middag dag:

Først lager en pannekaker , deretter steker du kjøttdeig , blander i soyaolje og bønnespirer.

Så tar du fyllet inni pannekakene , bretter sammen ,legger ost oppå og steker det i ovnen.( ca. 5 minutter på 200 grader)

Ungene liker det i alle fall godt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er hjemme alene - skulle ha ryddet - - - og sitte og spiser Maryland Cookies, fra 10-kroners markedet på butikken.

*kvalm*

Skal ta meg et speilegg i stedet.

Kjøpte inn fersk pasta -men familien har stikki av så....

jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg en ting, hvordan SPISER man egentlig pannekaker OG ertesuppe *grøss* ?

Jeg kan ikke tenke meg noe stort mindre passende...

Det blir som å spise melk med ketchup eller no' sånt.

Man kjører en 2-retters, må vite!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kjører en 2-retters, må vite!

:o)

Jeg antok det, da. Jeg synes likevel det høres gyselig ut.

Og hadde noen faktisk helt suppa over pannekakene, så hadde jeg trodd de var spenna gærne (eller dyppa pannekaka oppi...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antok det, da. Jeg synes likevel det høres gyselig ut.

Og hadde noen faktisk helt suppa over pannekakene, så hadde jeg trodd de var spenna gærne (eller dyppa pannekaka oppi...)

*Hehe*

Dette måltidet er vel ikke helt hva jeg kaller perfekt match heller, men skitt au...

Kom plutselig til å tenke på de eldre mannfolka i familien... som av alle ting hadde litt eddik (!) i ertesuppa etter den kom på tallerkenen.....

Men egentlig har jeg vel ikke rett til å utale meg... jeg som spiser pølse i vaffel med ketchup på..*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke undertegnet

Jeg antok det, da. Jeg synes likevel det høres gyselig ut.

Og hadde noen faktisk helt suppa over pannekakene, så hadde jeg trodd de var spenna gærne (eller dyppa pannekaka oppi...)

Selv om man spiser ertesuppe og pannekake, betyr det ikke at man må knø pannekakene oppi suppa. Herregud da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si meg en ting, hvordan SPISER man egentlig pannekaker OG ertesuppe *grøss* ?

Jeg kan ikke tenke meg noe stort mindre passende...

Det blir som å spise melk med ketchup eller no' sånt.

Hehe,- man har en TALLERKEN med pannekaker, blåbær og stekt flesk eller bacon - - og så har man VED SIDEN av en DYP tallerken med suppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hehe*

Dette måltidet er vel ikke helt hva jeg kaller perfekt match heller, men skitt au...

Kom plutselig til å tenke på de eldre mannfolka i familien... som av alle ting hadde litt eddik (!) i ertesuppa etter den kom på tallerkenen.....

Men egentlig har jeg vel ikke rett til å utale meg... jeg som spiser pølse i vaffel med ketchup på..*s*

jeg også - har rekesalat også - på den vaffelen - - hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også - har rekesalat også - på den vaffelen - - hehe

Akuurat i dette så hadde vel støtte fra en ikke-øsfolding vært bedre, men godt å vite at vi alle fall er to her

*humrer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...