Gå til innhold

Sluttet på skolen


ftmffm

Anbefalte innlegg

Har nå bestemt meg for å slutte på skolen. Ryggsmertene blir for store slik at jeg ikke kommer til å klare å konsentrere meg. Problemet blir nå å finne på noe annet å gjøre om dagene. Dagene er alt for lange og kjedelige. Holder på å gå på veggen.

Alt dette gjør at jeg blir suicidal. Alt er galt. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Må finne på noe å gjøre om dagene, vet bare ikke hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leit at du har så mye vondt.

Uten å være ekspert på området går jeg rundt og innbliller meg at trening er tingen for de fleste ryggplager. Riktig trening i riktig mengde med riktig proffesjonell veiledning.

Har du mulighet til å komme i gang med noe slikt?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit at du har så mye vondt.

Uten å være ekspert på området går jeg rundt og innbliller meg at trening er tingen for de fleste ryggplager. Riktig trening i riktig mengde med riktig proffesjonell veiledning.

Har du mulighet til å komme i gang med noe slikt?

mvh

Min vigemor fikk trening på blåresept, det var trenings senter, men utdannede fysioterapauter til å veilede (oslo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. vet av erfaring at å ikke ha NOE å gjøre kan gjøre vondt værre..

Lan du ikke snakke med veileder for å få tilrettelagt undervisningen..?

Plass nærmest døren slik at du kan bevege deg, gode stoler, ekstra lesedager..etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. vet av erfaring at å ikke ha NOE å gjøre kan gjøre vondt værre..

Lan du ikke snakke med veileder for å få tilrettelagt undervisningen..?

Plass nærmest døren slik at du kan bevege deg, gode stoler, ekstra lesedager..etc?

Orker ikke krangle med skolen. De virker så lite samarbeidsvillig. All informasjon jeg har fått ut av dem så langt har jeg måtte hale ut av dem. Så jeg orker ikke mer. Har fått timeplanen og ser at den ikke fungerer for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke bare bare

ER det sittingen du ikke tåler? Jeg hadde det problemet, og fikk tak i en slik trykkavlastende pute. Du kan få det gjennom trygdekontoret også.

Jeg kjøpte en selv. En Tempurpute. Kostet ca 500 for noen år siden. Har hjulpet meg mye. Jeg KAN nemlig ikke sitte på harde stoler mer enn noen minutter uten å få vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ER det sittingen du ikke tåler? Jeg hadde det problemet, og fikk tak i en slik trykkavlastende pute. Du kan få det gjennom trygdekontoret også.

Jeg kjøpte en selv. En Tempurpute. Kostet ca 500 for noen år siden. Har hjulpet meg mye. Jeg KAN nemlig ikke sitte på harde stoler mer enn noen minutter uten å få vondt.

Jeg har sett på slik tempur produkter og har tenkt til å søke om slike hjelpemiddel igjennom trygdekontoret. Men slikt tar tid. Jeg tror ikke jeg makter å sitte i 8 timer på en dag. Konsentrasjonen kommer til å svikte etter 30 minutt og da er det ikke bare bare å få konsentrasjonen tilbake....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...