Gå til innhold

Trenger hjelp....


sorg11365380567

Anbefalte innlegg

sorg11365380567

Jeg var sammen kjæresten min i 18 mnd, og vi gjorde det slutt og ble sammen flere ganger. Nå fikk jeg nettopp vite at han rota med ei anna jente i går, og at de kanskje kan utvikle et forhold. Dette er utrolig vanskelig for meg å takle, og vet ikke lengre hva jeg skal gjøre. Jeg orker ikke gjøre noe skolearbeid eller trene, noe jeg vanligvis er glad i. Nå ligger jeg for det meste i senga og gråter. Han prøver å si at jeg kommer ikke til å se de noe uansett, siden hun går på en annen linje. Det er jeg jo klar over, problemet er at jeg har følelser for ham, og vi går på de samme forelesningene. Jeg vil dermed møte ham hver dag. Han er helt ferdig med oss, noe som kommer til å ta meg utrolig lang tid. Han var også den første kjæresten, iallefall den ordentlige. Har hatt noen små flørter før, men aldri et forhold. Så nå sitter jeg her, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Savner ham veldig, og er lei meg for at det ikke funket mellom oss. Hva skal jeg gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bli sint -> sørg -> reis deg som en sterkere person.

Det er gangen i det hele... og det kan være utrolig vanskelig.

Det er lett -selv etter enormt destruktive forhold- å grave seg ned i sorgen over det å bli forlatt, over at du aldri skal få oppleve det fine igjen med akkurat han. (det fine skal fu garantert oppleve med en annen person.)

Er det egoet ditt som er såret, eller var du virkelig glad i han?

Han er en gutt som hopper fra gren til gren. Er han verdt å ønske seg tilbake til? (nei.)

Når du kommer over han skal jeg love deg at du aldri i verden kommer til å ønske deg tilbake. Det du eventuelt må forberede deg på, er at han kommer krypende etter hvert. Men nei, "you're not welcome anymore!" sier du da.

Tro meg jeg har vært der :) Glem han, det kommer til å være verdt det!!!! (selv om det er vanskelig.) Hvis du ser han, så snur du deg vekk. Få ut alt, skriv masse, tegn, løp i skogen, ha masse kosekvelder sammen med familie og venninner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorg11365380567

bli sint -> sørg -> reis deg som en sterkere person.

Det er gangen i det hele... og det kan være utrolig vanskelig.

Det er lett -selv etter enormt destruktive forhold- å grave seg ned i sorgen over det å bli forlatt, over at du aldri skal få oppleve det fine igjen med akkurat han. (det fine skal fu garantert oppleve med en annen person.)

Er det egoet ditt som er såret, eller var du virkelig glad i han?

Han er en gutt som hopper fra gren til gren. Er han verdt å ønske seg tilbake til? (nei.)

Når du kommer over han skal jeg love deg at du aldri i verden kommer til å ønske deg tilbake. Det du eventuelt må forberede deg på, er at han kommer krypende etter hvert. Men nei, "you're not welcome anymore!" sier du da.

Tro meg jeg har vært der :) Glem han, det kommer til å være verdt det!!!! (selv om det er vanskelig.) Hvis du ser han, så snur du deg vekk. Få ut alt, skriv masse, tegn, løp i skogen, ha masse kosekvelder sammen med familie og venninner.

Jeg var virkelig glad i han, jeg elsket han. Så det er ikke bare egoet som er såret. Han gjorde det slutt 4 ganger, så jeg tar det ikke særlig alvorlig når han sier at det aldri blir noe mellom oss igjen.Vet jeg bør holde meg unna, men savner ham så utrolig. Men tror han har bestemt seg denne gangen, og tror ikke han kommer krypende noe mer.Jeg kommer ikke helt over dette så lett, har ikke spist noe særlig i det siste heller. Nå har jeg mest lyst til å bare drite i alle gutter, men vet jo at ikke alle er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorg11365380567

bli sint -> sørg -> reis deg som en sterkere person.

Det er gangen i det hele... og det kan være utrolig vanskelig.

Det er lett -selv etter enormt destruktive forhold- å grave seg ned i sorgen over det å bli forlatt, over at du aldri skal få oppleve det fine igjen med akkurat han. (det fine skal fu garantert oppleve med en annen person.)

Er det egoet ditt som er såret, eller var du virkelig glad i han?

Han er en gutt som hopper fra gren til gren. Er han verdt å ønske seg tilbake til? (nei.)

Når du kommer over han skal jeg love deg at du aldri i verden kommer til å ønske deg tilbake. Det du eventuelt må forberede deg på, er at han kommer krypende etter hvert. Men nei, "you're not welcome anymore!" sier du da.

Tro meg jeg har vært der :) Glem han, det kommer til å være verdt det!!!! (selv om det er vanskelig.) Hvis du ser han, så snur du deg vekk. Få ut alt, skriv masse, tegn, løp i skogen, ha masse kosekvelder sammen med familie og venninner.

Jeg er dessverre dum nok til å ta kontakt og ringe av og til. Er for svak til å la være....Blir jo bare verre av det, for han svarer som regel ikke. Må vel bare lære en gang for alle.Det er bare så vanskelig å høre at det er helt slutt, at han er ferdig med det.Hva hjelper egentlig mot kjærlighetssorg?Syns hverken venner eller familie hjelper, kun når jeg er sammen de. På kvelden er jeg alene igjen, og tankene flyter. Klarer ikke å sove stort, ligger bare og gråter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dessverre dum nok til å ta kontakt og ringe av og til. Er for svak til å la være....Blir jo bare verre av det, for han svarer som regel ikke. Må vel bare lære en gang for alle.Det er bare så vanskelig å høre at det er helt slutt, at han er ferdig med det.Hva hjelper egentlig mot kjærlighetssorg?Syns hverken venner eller familie hjelper, kun når jeg er sammen de. På kvelden er jeg alene igjen, og tankene flyter. Klarer ikke å sove stort, ligger bare og gråter.

Få noen til å oppbevare tlf din!

BLI SINT!!! Her ligger du og kryper for en som ikke fortjener deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorg11365380567

Få noen til å oppbevare tlf din!

BLI SINT!!! Her ligger du og kryper for en som ikke fortjener deg!!!!

Prøver å bli sint. Men det varer bare så altfor kort. Vanligvis har jeg kunnet snakke med han om alt, og det blir ofte at jeg heller ringer han enn en venn...ikke så lurt med andre ord...men han er tydeligvis bestemt, så da er det ikkenoe å gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å bli sint. Men det varer bare så altfor kort. Vanligvis har jeg kunnet snakke med han om alt, og det blir ofte at jeg heller ringer han enn en venn...ikke så lurt med andre ord...men han er tydeligvis bestemt, så da er det ikkenoe å gjøre med det.

Jeg vet.

Har du prøvd å skrive ned? Prøvd å trimme litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorg11365380567

Jeg vet.

Har du prøvd å skrive ned? Prøvd å trimme litt?

Jeg har prøvd å dra på trening, men er ikke særlig motivert. Har også skrevet hva jeg har følt ned i en slags dagbok, kun for de dagene jeg har hatt det verst. Men det skjer alltid noe som sårer meg enda mer, at han roter med en annen eller noe sånt. Har kranglet mye i det siste, og det har ført til mye drittslenging. Hjelper ikke stort å prate med han heller, vi ser så forskjellig på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å dra på trening, men er ikke særlig motivert. Har også skrevet hva jeg har følt ned i en slags dagbok, kun for de dagene jeg har hatt det verst. Men det skjer alltid noe som sårer meg enda mer, at han roter med en annen eller noe sånt. Har kranglet mye i det siste, og det har ført til mye drittslenging. Hjelper ikke stort å prate med han heller, vi ser så forskjellig på saken.

Da MÅ du bare tvinge deg til å snu hodet en annen vei....

Skriv også om oppturer du får. Det kan du spare på. Det andre (triste) kommer du bare til å hive i søpla allikevel den dagen du våkner, reiser deg og blir stor og sterk:)

Hat gutter. Og for all del ikke hast inn i et nytt forhold. Men TVING deg selv til å tren. Tving deg selv til å gjør alt du hater. Bare ikkkkkkkke ha noen kontakt med han what so ever!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorg11365380567

Da MÅ du bare tvinge deg til å snu hodet en annen vei....

Skriv også om oppturer du får. Det kan du spare på. Det andre (triste) kommer du bare til å hive i søpla allikevel den dagen du våkner, reiser deg og blir stor og sterk:)

Hat gutter. Og for all del ikke hast inn i et nytt forhold. Men TVING deg selv til å tren. Tving deg selv til å gjør alt du hater. Bare ikkkkkkkke ha noen kontakt med han what so ever!!!

Som jeg prøver å si til meg selv: En gang drittsekk, alltid drittsekk. Har bestemt meg for å la han gjøre som han vil, og la han ta kontakt hvis han vil det, jeg orker ikke mer nå. Takk for kjempegode råd! Føler meg litt bedre, får se hvordan det går når skolen starter på igjen neste uke ( har fri i dag og morgen ) Har skrevet ned alt jeg har tenkt på i løpet av kvelden i går, og skal henge dette på veggen, slik at jeg blir påmint det hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal ta tiden til hjelp, og til slutt finne det positive i dette... et forhold som har vært så mye av og på, høres ikke ut som den stabiliteten du vil ønske deg av et varig fremtidig forhold. tenk på alt du skulle ønske han var, som han ikke var, og gled deg over at du nå kan finne den mannen som dekker alle dine behov.

men først må du som sagt før finne fred med deg selv, og så dukker mannen opp når du minst venter det.

det viktigste er altså å komme deg ut sammen med venner, snakke ut med dem om dette, kutte båndene helt med eksen, finne ut om det er noen andre forelesninger du kan gå på, og tving deg selv til å trene. det er sinnsykt bra terapi selv om det er vanskelig å få seg til å gjøre det, så vil du være glad når du står i dusjen etterpå. verdens billigste lykkepille det.

føler med deg! men det finnes garantert et bedre forhold for deg der ute i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bli sint -> sørg -> reis deg som en sterkere person.

Det er gangen i det hele... og det kan være utrolig vanskelig.

Det er lett -selv etter enormt destruktive forhold- å grave seg ned i sorgen over det å bli forlatt, over at du aldri skal få oppleve det fine igjen med akkurat han. (det fine skal fu garantert oppleve med en annen person.)

Er det egoet ditt som er såret, eller var du virkelig glad i han?

Han er en gutt som hopper fra gren til gren. Er han verdt å ønske seg tilbake til? (nei.)

Når du kommer over han skal jeg love deg at du aldri i verden kommer til å ønske deg tilbake. Det du eventuelt må forberede deg på, er at han kommer krypende etter hvert. Men nei, "you're not welcome anymore!" sier du da.

Tro meg jeg har vært der :) Glem han, det kommer til å være verdt det!!!! (selv om det er vanskelig.) Hvis du ser han, så snur du deg vekk. Få ut alt, skriv masse, tegn, løp i skogen, ha masse kosekvelder sammen med familie og venninner.

du har helt rett! det gjør fortsatt vondt etter fire år, men du verden så fantastisk livet mitt er nå, og hvordan hjernen min vet at jeg fortjente så mye bedre, og hvor sterk jeg er blitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kurt Kubein

Da MÅ du bare tvinge deg til å snu hodet en annen vei....

Skriv også om oppturer du får. Det kan du spare på. Det andre (triste) kommer du bare til å hive i søpla allikevel den dagen du våkner, reiser deg og blir stor og sterk:)

Hat gutter. Og for all del ikke hast inn i et nytt forhold. Men TVING deg selv til å tren. Tving deg selv til å gjør alt du hater. Bare ikkkkkkkke ha noen kontakt med han what so ever!!!

Hvordan vil det hjelpe å forsøke å snu sin egen innstilling mot å "hate gutter"?? Resultatet blir jo at man kobler en persons handling opp mot kjønn, altså 50 % av verdens befolkning, framfor INDIVIDET, dvs. denne eksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vil det hjelpe å forsøke å snu sin egen innstilling mot å "hate gutter"?? Resultatet blir jo at man kobler en persons handling opp mot kjønn, altså 50 % av verdens befolkning, framfor INDIVIDET, dvs. denne eksen?

Fordi det er normalt å hate "alle gutter" etter et brudd i ungdomsårene, og det går over :) Så lenge hun bare kan bli sint, så tror jeg mye er gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorg11365380567

du skal ta tiden til hjelp, og til slutt finne det positive i dette... et forhold som har vært så mye av og på, høres ikke ut som den stabiliteten du vil ønske deg av et varig fremtidig forhold. tenk på alt du skulle ønske han var, som han ikke var, og gled deg over at du nå kan finne den mannen som dekker alle dine behov.

men først må du som sagt før finne fred med deg selv, og så dukker mannen opp når du minst venter det.

det viktigste er altså å komme deg ut sammen med venner, snakke ut med dem om dette, kutte båndene helt med eksen, finne ut om det er noen andre forelesninger du kan gå på, og tving deg selv til å trene. det er sinnsykt bra terapi selv om det er vanskelig å få seg til å gjøre det, så vil du være glad når du står i dusjen etterpå. verdens billigste lykkepille det.

føler med deg! men det finnes garantert et bedre forhold for deg der ute i fremtiden.

Takk for svar.Men det verste har jo skjedd nå, når han har funnet en ny...hjelper ikke meg stort det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...