Gå til innhold

Ivf i Haugesund.


rotekoppen1365380376

Anbefalte innlegg

rotekoppen1365380376

Vi skal til samtale i forbindelse med prøverør i Haugesund. I den forbindelsen lurte jeg på om det er noen som vet sånn ca hvor lang tid det tar fra man er til samtale til man får starte forsøket? Dette er et søskenforsøk, da vi er så heldige å ha en liten jente fra før.

På forhånd tusen takk.

Venligst hilsen Rotekoppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg ikke husker helt feil, så tar det ikke lang tid fra man er på samtale til oppstart med medisiner. Vi var på samtale i april og jeg startet på medisiner neste syklus. Dette var i 2001, nå er jeg tvillingmor, men de er laget på Ciconia i København.

Lykke til.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sats skriver, er det kort vei fra samtale til behandling. Husker vi var til samtale i begynnelsen av desember 2001, ringte så inn på påfølgende mens og begynte på spray 20 dager etter det igjen. Var vel i gang seks uker etter samtalen.

lykke til!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...