Gå til innhold

Bare et ubrukelig menneske.


Thuringwethill

Anbefalte innlegg

Thuringwethill

Det er ingenting i livet mitt som betyr noe for meg lenger. Ønsker ikke å bli noe spesielt ellert utrette noe med livet mitt. Kommer bare til å bli en belastning for skattebetalerene i det norske samfunn. Blottet for følelser og medmenneskelighet, t.o.m smertefølelsen min er i ferd med å forsvinne.

Er ikke noe hjelp å få av hverken sykehus eller behandlere ute i samfunnet ellers. Blir ikke friskere av å være lukket inne sammen med masse andre syke mennesker, eller av elektrosjokk og medisiner. Sykehusene er for det meste oppbevaringsbokser for psykisk syke.

Skjærer i meg selv og drikker blodet. Skjærer inn mønster eller små figurer, eller svir meg med sigaretter. Det går helt rundt for meg, men jeg nyter det av en eller annen syk grunn. Tror mitt eget forfall og undergrunn er det eneste jeg klarer å "sette pris på" for tiden.

Ønsker ikke mer hjelp fra noen, det er bare megselv mot megselv nå. Hvorfor gidde å skrive inn her spør du deg kanskje. Vet ikke.. Kanskje pga at jeg er en jævla idiot.

Ha en fornøyelig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nattvokter

Da hadde jeg tatt kontakt med lege eller psykiater.

Hjalp det noe å skrive det ned?

Du har ikke fått så mange tilbakemeldinger. Er det vondt å ikke bli sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blacky1365380153

Hjalp det noe å skrive det ned?

Du har ikke fått så mange tilbakemeldinger. Er det vondt å ikke bli sett?

Nattvokter: kanskje ikke det lureste å si ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thuringwethill

Nattvokter: kanskje ikke det lureste å si ?

Vet sannelig ikke hvorfor jeg skrev her. Kanskje bare for å syte og klage. Kanskje av samme grunn som folk skriver dagbok. Kanskje pga at jeg ikke klarer å tenke klart.

Nei nattvokter, det gjør meg ingenting å bli oversett, Folk bryr seg jo ikke uansett, dessuten spiller det ikke noe rolle for meg heller.

Uansett takk for all hjelp jeg har fått her inne tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nattvokter

Vet sannelig ikke hvorfor jeg skrev her. Kanskje bare for å syte og klage. Kanskje av samme grunn som folk skriver dagbok. Kanskje pga at jeg ikke klarer å tenke klart.

Nei nattvokter, det gjør meg ingenting å bli oversett, Folk bryr seg jo ikke uansett, dessuten spiller det ikke noe rolle for meg heller.

Uansett takk for all hjelp jeg har fått her inne tidligere.

Du er ikke oversett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...