Gå til innhold

Alt ble bra når jeg startet med Cipramil.


Gjest Kvinne_21, men jeg er 22 år

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinne_21, men jeg er 22 år

Hei igjen folkens!!

Alt ble bra når jeg startet med Cipramil, men jeg tenker ofte på at jeg har et psykisk problem som bare jeg vet hva det skyldes, jeg er nå blitt 22 år og sist jeg skrev inn her da var jeg 21 år, så nå tenker jeg at jeg kan like godt gå på cipramil for det går ikke an å slutte med Cipramil, for da ble jeg det samme gamle igjen, jeg har til og med sluttet med selvskadinga men jeg har selvsagt varige men etter den og jeg har 31 arr på armen. Men jeg får heldigvis ikke mye spørsmål om hva arrene skyldes og det er jeg glad for. Hvordan er det med dere da foresten? Men jeg savner å være meg selv, og jeg må hele tiden spille en rolle når jeg er på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var suicidal en periode får noen år siden. Etter at jeg gikk på cipramil så ble alt mye bedre. Slik som tiden er nå , så vurderer jeg den medisinen på nytt, men har hørt litt negativt om den.Men selv så kan jeg annbefale og bruke cipramil. hørte akkurat om noen som hadde gått på den type medisiner iti år. Jeg er også alene, men er nesten dobbelt så gammel som deg så jeg har hatt mye drittopplevelser i livet. Ønsker vel bare en ar og kose med.

lykke til i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jake1365380469

Har brukt cipramil og cipralex i flere år nå. Jeg prøvde å slutte, men ble utrolig trøtt. Får heller finne meg i å bruke det over veldig lang tid. Heller det enn å begynne å slite igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...