Gå til innhold

Manisk/behov for å kutte meg og alene med barn!!!


Blacky1365380153

Anbefalte innlegg

Blacky1365380153

Sliter noe jævlig nå, mannen min er utenbys og jeg er blitt skikkelig manisk. Føler behov for å kutte meg og rydde hele huset. Probl. er at jeg har en sønn på 19 mnd som ligger her å sover. Han skal jo snart opp og trenger en frisk og uthvilt mor. Hva kan jeg gjøre , hvem kan jeg kontakte trygt? Hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du KAN ikke gjøre det du tenker på nå!

Har du neon venner eller noen i familien som kan ta seg av barnet?

Ring legevakta og/eller barnevernsvakta om du ikke har andre muligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blacky1365380153

Du KAN ikke gjøre det du tenker på nå!

Har du neon venner eller noen i familien som kan ta seg av barnet?

Ring legevakta og/eller barnevernsvakta om du ikke har andre muligheter!

Tør ikke ta kontakt med barnvernsvakta eller legevakten. Ingen andre jeg kan kontakte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blacky1365380153

Tør ikke ta kontakt med barnvernsvakta eller legevakten. Ingen andre jeg kan kontakte

Hvor mange Sobril 10 mg kan man ta i løpet av en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magiania

Sorry å si det, men selv om du er manisk nå, så er det egoistisk å tenke at du ikke KAN kontakte legevakta...!

Tenk på hva som skjer hvis du IKKE gjør det, da?

Skal barnet ditt lide fordi du ikke vil høre på råd som blir gitt deg?

Og slutt å ta en drøss med sobril, det bare utsetter problemet.

Jeg har vært der du er nå, men det det bunner i til slutt er at du må gjøre noe med din egen situasjon. Lett er det ikke, men du kan like gjerne begynne med en gang og ikke neste gang du er psykotisk, for da kan det være verre.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør ikke ta kontakt med barnvernsvakta eller legevakten. Ingen andre jeg kan kontakte

Kontakt mannen din og fortell at det ikke går så bra da. Hvordan kan du ta vare på et lite barn om du ikke kan ta vare på deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan kontakte Mentale Helse, Frelsesarmeen, Kirkens SOS, prest, sykehusprest om du ikke får tak i din mann eller venner.

I verste fall får mannen din komme hjem på flekken.

God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blacky1365380153

Kontakt mannen din og fortell at det ikke går så bra da. Hvordan kan du ta vare på et lite barn om du ikke kan ta vare på deg selv?

Bedre i dag. Det er aldri noen fare med småen min. Han sover og merker aldri at mamma er dårlig. Litt liten ennå. Klarte å komme gjennom natten uten kutting. Ikke noe søvn men uten blod :-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blacky1365380153

Sorry å si det, men selv om du er manisk nå, så er det egoistisk å tenke at du ikke KAN kontakte legevakta...!

Tenk på hva som skjer hvis du IKKE gjør det, da?

Skal barnet ditt lide fordi du ikke vil høre på råd som blir gitt deg?

Og slutt å ta en drøss med sobril, det bare utsetter problemet.

Jeg har vært der du er nå, men det det bunner i til slutt er at du må gjøre noe med din egen situasjon. Lett er det ikke, men du kan like gjerne begynne med en gang og ikke neste gang du er psykotisk, for da kan det være verre.

Lykke til.

Unødvendig av deg..... det vil ikke skje noe med barnet mitt uansett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre i dag. Det er aldri noen fare med småen min. Han sover og merker aldri at mamma er dårlig. Litt liten ennå. Klarte å komme gjennom natten uten kutting. Ikke noe søvn men uten blod :-

Det var bra, Blacky.

Var mest bekymret for det med kuttingen. Men jeg vet jo hvor sprø en kan bli etter lang tid uten søvn. Mani er slitsomt.

God bedring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blacky1365380153

Det var bra, Blacky.

Var mest bekymret for det med kuttingen. Men jeg vet jo hvor sprø en kan bli etter lang tid uten søvn. Mani er slitsomt.

God bedring. :)

Takk, mycket bedre i dag. Tror mensen også fucket hodet mitt. Men som sagt det vil aldri gå utover barnet mitt ...... 100 %

dette er ting som bare går utover meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magiania

Unødvendig av deg..... det vil ikke skje noe med barnet mitt uansett....

Hvordan kan du si det ikke skjer noe med barnet ditt?

Barn "senser" at ting ikke er som de skal være. De blir urolige og utrygge og det begynner de med ganske så tidlig.

Selv om du ikke kutter deg foran ungen, eller tilter når barnet er i nærheten, så tar det ikke lang tid før barnet ser at mor er dårlig/mor har det ikke bra og da er det ikke lange veien til utrygghet.

Barn har en egen evne til å påta seg skyldfølelse, dessuten føler de ofte at det er deres ansvar at foreldrene deres har det bra.

Jeg mener ikke at alle må ha det bra til enhver tid, fordi ellers har barna det elendig.... Men å slite sånn psykisk over lengre tid og ikke ville ta kontakt med hjelpen du kan få når det er for ille, kan gå utover barna.

Ingenting er så elendig som det føles og du kan alltids komme deg ut av en situasjon du ikke vil være i. Det hele kommer fortsatt an på deg selv og hva du er villig til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blacky1365380153

Hvordan kan du si det ikke skjer noe med barnet ditt?

Barn "senser" at ting ikke er som de skal være. De blir urolige og utrygge og det begynner de med ganske så tidlig.

Selv om du ikke kutter deg foran ungen, eller tilter når barnet er i nærheten, så tar det ikke lang tid før barnet ser at mor er dårlig/mor har det ikke bra og da er det ikke lange veien til utrygghet.

Barn har en egen evne til å påta seg skyldfølelse, dessuten føler de ofte at det er deres ansvar at foreldrene deres har det bra.

Jeg mener ikke at alle må ha det bra til enhver tid, fordi ellers har barna det elendig.... Men å slite sånn psykisk over lengre tid og ikke ville ta kontakt med hjelpen du kan få når det er for ille, kan gå utover barna.

Ingenting er så elendig som det føles og du kan alltids komme deg ut av en situasjon du ikke vil være i. Det hele kommer fortsatt an på deg selv og hva du er villig til.

hallo hallo....jeg vet alt dette, og får ukentlig hjelp. hadde EN slitsom natt og småen sov hele tiden. slapp av litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blacky1365380153

Hvordan kan du si det ikke skjer noe med barnet ditt?

Barn "senser" at ting ikke er som de skal være. De blir urolige og utrygge og det begynner de med ganske så tidlig.

Selv om du ikke kutter deg foran ungen, eller tilter når barnet er i nærheten, så tar det ikke lang tid før barnet ser at mor er dårlig/mor har det ikke bra og da er det ikke lange veien til utrygghet.

Barn har en egen evne til å påta seg skyldfølelse, dessuten føler de ofte at det er deres ansvar at foreldrene deres har det bra.

Jeg mener ikke at alle må ha det bra til enhver tid, fordi ellers har barna det elendig.... Men å slite sånn psykisk over lengre tid og ikke ville ta kontakt med hjelpen du kan få når det er for ille, kan gå utover barna.

Ingenting er så elendig som det føles og du kan alltids komme deg ut av en situasjon du ikke vil være i. Det hele kommer fortsatt an på deg selv og hva du er villig til.

Du må jo føle det helt super med så mange svar om folk du ikke aner noe om. Min SØNN SOV..... hvordan skal det da skade han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blacky1365380153

Hvordan går det for deg nå?

Tenker på deg.

Klem

Hei hei

Hyggelig å høre at du tenkte på meg :-) Mye bedre nå, forsatt deprimert men over den maniske fasen. Håper på stille periode nå.

Takk :-)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Hyggelig å høre at du tenkte på meg :-) Mye bedre nå, forsatt deprimert men over den maniske fasen. Håper på stille periode nå.

Takk :-)

Klem

Godt å høre at det går bedre.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...