Gå til innhold

UTROLIG dumt sagt av meg!!


Gjest mrbond

Anbefalte innlegg

Jeg snakket med ei som hadde et syndrom som gjorde til at hun etterhvert mistet følelsen i armen..

Jeg pleier å tenke meget nøye over hva jeg har tenkt å si før jeg sier det... men denne gangen var det noe som sviktet. Uten å koble inn hjernen foreslo jeg at hun kunne kutte av armen og få seg en sånn protese!!?!... Er det noe virkelig galt med meg?? Hun kommer aldri til å tilgi meg for den kommentaren...Men det var jo ikke vondt ment...bare VELDIG lite gjennomtekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan reagerte hun?

Det er ikke for sent å si unnskyld?

Jeg har bedt om unnskyldning, men hun sier at det ikke er sikkert hun greier å snakke med meg mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernemor

Jeg har bedt om unnskyldning, men hun sier at det ikke er sikkert hun greier å snakke med meg mer..

Da har hun nok andre problemer i tillegg til armen!

Selv så ville jeg trodd du fleipet, på en galgenhumoristisk måte. Men det er vel fordi jeg elsker den type humor selv. Når en er kronisk syk særlig, da MÅ en ha galgenhumor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt med deg. Humor er viktig for å takle vanskelige situasjoner. Og av og til, når vi ikke aner hva vi skal si, plumper det ut av oss en fjåsen kommentar.

Ikke vondt ment, kun for å ha noe å si, som er ment å lette stemningen.

Hvis du har sagt unnskyld og gjort det helt klart at du ikke mente å såre henne, og hun likevel ikke klarer å snakke med deg mer.. vel da har hun nok verre problemer enn en arm..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pricilla

JEG hadde bare ledd av det, men ser lenger ned her at hun ble såra... Når jeg har betennelse eller er stiv pga. revatismen min og folk spør om de kan gjøre noe for meg, pleier ejg å svare "hent motorsag og kutt av armen-.." Men det er min galgen humor da!

Man bør kjenne folk før ma buser ut med sånne ting.. men som sagt, ikke alltid man tebnker før man buser ut med noe. Men kan hun ikke snakke med deg mer, så har hun nok litt andre problemer enn bare med armen ja..

Lykke til skal du ha! ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig det var litt tankeløst og taktløst, men jeg synes hun overreagerer kraftig om hun etter dette ikke vil ha mer med deg å gjøre.

For øvrig kunne jeg meget godt ha sagt noe lignende selv. Jeg sier mye rart til folk, men det går som regel bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er til tider veldig plaget med ryggen. En i familien min sier stadig at han tror amputasjon er det eneste som hjelper. Syns bare det er morsomt, jeg da.

Man kan da si verre ting til folk enn det du sa, ærlig talt. Det må da være måte på å overreagere. Litt tankeløs og plump har man lov til å være innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angela1365380318

Da har hun nok andre problemer i tillegg til armen!

Selv så ville jeg trodd du fleipet, på en galgenhumoristisk måte. Men det er vel fordi jeg elsker den type humor selv. Når en er kronisk syk særlig, da MÅ en ha galgenhumor.

Faktisk er det de jeg liker og som kan få min medlidenhet (når de trenger det) og ikke de som bare syter, det blir jeg så lei av all klagingen at jeg tenker faen ta deg, du fortjener det vel slik som du maser.

Man må kunne ha litt humor mitt oppe i det hele.

Faktisk så viser underskelser feks med kreft at de med humor og godt humør har større sjangse for å leve lengre, bli frisk og overleve.

Så får du kreft eller blir alvorlig syk, begyn å le!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk er det de jeg liker og som kan få min medlidenhet (når de trenger det) og ikke de som bare syter, det blir jeg så lei av all klagingen at jeg tenker faen ta deg, du fortjener det vel slik som du maser.

Man må kunne ha litt humor mitt oppe i det hele.

Faktisk så viser underskelser feks med kreft at de med humor og godt humør har større sjangse for å leve lengre, bli frisk og overleve.

Så får du kreft eller blir alvorlig syk, begyn å le!! :-)

Hun har nok flere problemer....Man kutter ikke ut venner for en slik kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bedt om unnskyldning, men hun sier at det ikke er sikkert hun greier å snakke med meg mer..

Da hadde jeg ikke vurdert vedkommende som verdig mitt vennskap uansett.

"..................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...