Gå til innhold

menn! kan dere svare meg?


Gjest undrer_fælt_på_dette

Anbefalte innlegg

Gjest undrer_fælt_på_dette

Når jeg og min mann har hatt en krangel så vil han gjerne ha sex... Jeg klarer det ikke før etter en dag eller to.

Han er ikke seg selv de dagene... murrer på det vi har vært uening om og må stadig ha bekreftelse på at jeg er glad i han. Etter vi har hatt sex er han smøreblid og virker som han da er i balanse med seg selv... Er det da slik med dere menn at sex skaper balanse? Takk på forhånd for seriøse svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om det der er så spesiellt for menn. Det er vel mer en psykisk greie som gjerne går på tvers av kjønn, selv om det muligens er flere forekomster hos det ene kjønnet.

".................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette går på tvers av kjønn, slik Prozak sier.

Kanskje det har noe med at han føler en nærhet til deg etter sex og dermed virker det som om uenighetene definitivt er over når sexen er unnagjort?

Jeg liker i alle fall å være fysisk nær (sex eller bare kosing) kjæresten min om vi har vært uvenner. Jeg tror det er relatert til at jeg vil styrke båndet mellom oss igjen. Jeg er jente, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi menn er slik at vi kan krangle så busta fyker og knulle dere 5 minutter etter på. Satt litt på spissen.

Sex etter en krangel fører ofte til at alt er i balanse, da er alt på plass igjen og alt er glemt. Da er det lett å holde en god tone etterpå.Sex rensker ofte opp og man kan gå videre uten å dvele noe mer med krangelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mann, og hos oss er det som regel omvent...

Kan nok kalle deg mer langsint enn han, men det kommer vel heller an på hvor såret/forbannet man...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undrer_fælt_på_dette

Jeg vet ikke om det der er så spesiellt for menn. Det er vel mer en psykisk greie som gjerne går på tvers av kjønn, selv om det muligens er flere forekomster hos det ene kjønnet.

".................."

Takk for svar. Jeg er da ikke langsint selv om jeg ikke vil ha sex med en gang.. Vi kan prate og skøye men det tra bare litt lengere tid for meg før vi kan ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest turn-off

Sex skaper fred i sinnet hos mannen fordi mannen da igjen inntar kvinnen og dermed får overtaket!

Derfor vil ikke jeg ha sex rett etter en krangel, det får da være måte på hvor mye jeg skal underordne med den drittsekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Sex skaper fred i sinnet hos mannen fordi mannen da igjen inntar kvinnen og dermed får overtaket!

Derfor vil ikke jeg ha sex rett etter en krangel, det får da være måte på hvor mye jeg skal underordne med den drittsekken.

Var ikke det litt paranoid?

Jeg tror nå heller de bare vil være ordentelig venner igjen, uten å ha noen sånne baktanker..

Jeg synes "venner igjen sex" er veldig bra, jeg..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undrer_fælt_på_dette

Sex skaper fred i sinnet hos mannen fordi mannen da igjen inntar kvinnen og dermed får overtaket!

Derfor vil ikke jeg ha sex rett etter en krangel, det får da være måte på hvor mye jeg skal underordne med den drittsekken.

nææææ mener du det? hmmm syntes ikke mannen har overtaket på meg når vi har sex... vi nyter godt av det begge to:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Kanskje han blir kåt av kranglingen rett og slett? :)

Kjæresten min har en tendens til å bli det faktisk..når jeg er rasende blant annet. Ganske så irriterende kan man si, mens andre ganger kan det være ganske så opphissende igjen..

Når man er så oppjaget som man blir av en krangel, så er det et eller annet som gjør det hele noe pirrende og :)

Men det kommer jo helt ann på alvoret i situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...