Gjest Redface (med stooore boxtaver) Skrevet 5. desember 2000 Del Skrevet 5. desember 2000 Jeg er værst av alle, det føles isåfall sånn.. det har bare begynt å bli værre.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. bare noen kommer bort til meg og sier noe.. bare spørr hva jeg skal i dag eller no... så ser jeg ut som en rød ballong som et på vei til å sprenges.. veit du egentlig hvordan det føles?? jeg går ikke ikke gangene på skolen noe mer!!.. jeg gjemmer meg bak hyllen så Ingen ser meg.. det er ikke noe gøy.. folk tror jeg er skikkelig asosial.. men egentlig er jeg ikke det.. det er nå som jeg har blitt kjent med så mange nye folk som kommer bort og bare sier hei, eller masse annet så blir jeg knall rød.. værså snill.. er det noen tabbeletter eller noe jeg kan ta?? dette er et veldig stort problem for meg.. håper dere gidder å lese dette.. og svare.. fordi jeg klarer ikke mer, hvis det ikke er noe som kan hjelpe meg så har jeg lissom veldig lite og leve for.. jeg er jo asosial da.. sitter hjemme på lørdagskveldene og sturer, i stede for å feste g sånn.. jeg føler at jeg er den eneste som har det problemet.. den så kalte "bestevenninna" mi ler av meg når jeg sier at hu skal slutte å mobbe meg.. det er ikke min skyld.. nå er det my mye mer oftere enn det var før.. jeg vet ikke om jeg tørr å gå på skolen i morra jeg.. svar fort på detta her vær så snill.. hilsen Redface 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/11851-jeg-r%C3%B8dmer-kan-du-pliiis-hjelpe-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis Skrevet 6. desember 2000 Del Skrevet 6. desember 2000 Til redface. Trolig vil du ha svært god hjelp av samtalebehandling hos psykolog, gjerne av typen kognitiv terapi. Du må snakke med din egen lege først. Noen kan ha nytte av medisiner for en periode. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/11851-jeg-r%C3%B8dmer-kan-du-pliiis-hjelpe-meg/#findComment-59705 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.