Gå til innhold

Hvilken stilling.....?


guten

Anbefalte innlegg

Heisann folkens!!

I hvilken stilling bør jeg komme lengst inn i jenta?? Når hu sitter øverst?

Tanken å komme langt inni dama og litt mer "makt" over henne....det er opphissende..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må jo være når du tar henne bakfra.. Men det føles iallefall på meg som at du kommer mye dypere når hun er på topp enn når jeg er det.. passer liksom bedre sammen.. men bakfra er stillingen der du kommer dypest.. etter min erfaring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes typen kommer lengst mulig inn i meg hvis jeg ligger på ryggen og han ligger over meg og jeg har beina mine på skuldrene hans. Da kommer han faktisk så langt inn at det kan gjøre vondt... så da må han være forsiktig. Den stillingen kan være ganske god. og hvis det gjør for vondt å ha beina på skuldra kan man la beina hvile på armene hans for da kommer ikke beina så høyt opp og han ikke riktig så langt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama paa ryggen, holde beina hennes opp pleier aa funke... du kan foressten binde henne fast hvis du vil ha makt....kjaeresten min gjor det med meg og det er veldig deilig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama paa ryggen, holde beina hennes opp pleier aa funke... du kan foressten binde henne fast hvis du vil ha makt....kjaeresten min gjor det med meg og det er veldig deilig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg synes typen kommer lengst mulig inn i meg hvis jeg ligger på ryggen og han ligger over meg og jeg har beina mine på skuldrene hans. Da kommer han faktisk så langt inn at det kan gjøre vondt... så da må han være forsiktig. Den stillingen kan være ganske god. og hvis det gjør for vondt å ha beina på skuldra kan man la beina hvile på armene hans for da kommer ikke beina så høyt opp og han ikke riktig så langt inn.

Det er en stilling som gir mulighet for dyp inntrengning, noe de fleste setter pris på. Men som du sier, det kan gi støtsmerter, så det gjelder å finne en stilling som kombinerer både muligheten for dyp inntrengning og frihet fra støtsmerter på samme tid.

For gutten er det herlig å kjenne at han"bånner", og det samme gjelder for kvinnen. Det gir en helt spesiell følelse av dyp lyst og orgasme, nesten slik at man mister pusten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Ja, inntrengningen er en slags invasjon. Du okkuperer henne på en måte, og det gjør deg opphisset seksuelt. Jeg tror dette er dype mannlige fantasier og tanker om å besitte kvinnen, ta henne ved å komme dypt inn i henne, sprøyte henne full, som det heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det må jo være når du tar henne bakfra.. Men det føles iallefall på meg som at du kommer mye dypere når hun er på topp enn når jeg er det.. passer liksom bedre sammen.. men bakfra er stillingen der du kommer dypest.. etter min erfaring..

Den dypeste inntrengningen kommer nok når hun sitter oppe på deg, eller ligger på ryggen med bena oppe på skuldrene dine. Bakfra kommer man vanligvis ikke særlig dypt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengst inn kommer du når jenta ligger på ryggen og har sine bein på dine skuldre.

Opphissende det med "makt", hvis det gjøres når begge parter er enig i det og tenner på det.

Min kjæreste og jeg har ofte slik form for sex og det gjør vårt sexliv bedre, nettopp fordi vi begge finner det opphissende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 20 år senere...

Jeg har vært singel i ca 17 år, og nå fått kjæreste. Vi ønsker barn men jeg klarer ikke komme inni henne. Jeg klarer få orgasme på egen hånd. Vi har prøvd med henne oppå meg, og jeg merker at jeg nesten kommer. Har noen tips til oss ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun rir og misjonær

Kenny20001 skrev (3 minutter siden):

Jeg har vært singel i ca 17 år, og nå fått kjæreste. Vi ønsker barn men jeg klarer ikke komme inni henne. Jeg klarer få orgasme på egen hånd. Vi har prøvd med henne oppå meg, og jeg merker at jeg nesten kommer. Har noen tips til oss ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenny20001 skrev (8 timer siden):

Jeg har vært singel i ca 17 år, og nå fått kjæreste. Vi ønsker barn men jeg klarer ikke komme inni henne. Jeg klarer få orgasme på egen hånd. Vi har prøvd med henne oppå meg, og jeg merker at jeg nesten kommer. Har noen tips til oss ?

1. Gi det litt tid. Det er kanskje noe med at det er i starten av forholdet. 

2.  Ikke få orgasme på egen hånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenny20001 skrev (13 timer siden):

Hun rir og misjonær

 

Det er ikke helt uvanlig. Når du tilfredsstiller deg selv er du nok mye mer "hardhendt" enn det er inne i en skjede og du er blitt vant til hardere behandling rett og slett. Ikke tilfredsstill deg selv på en stund, om du må så bruk mye mindre kraft enn du pleier. Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Her setter øya ut når jeg leser! Virkelig saftige beskrivelser fra en lege! 

Anonymkode: ddd26...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Her setter øya ut når jeg leser! Virkelig saftige beskrivelser fra en lege! 

Anonymkode: ddd26...a68

Lege? Det er ingen lege som har svart her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (15 minutter siden):

Lege? Det er ingen lege som har svart her. 

Den opprinnelige delen av tråden er fra 2000 og har svar fra Grünfeld. Bare bla litt bakover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Her setter øya ut når jeg leser! Virkelig saftige beskrivelser fra en lege! 

Anonymkode: ddd26...a68

Det tenkte jeg også. Det var en annen tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (47 minutter siden):

Den opprinnelige delen av tråden er fra 2000 og har svar fra Grünfeld. Bare bla litt bakover.

 

Grendel skrev (39 minutter siden):

Det tenkte jeg også. Det var en annen tid. 

😳 Du store min, det hadde dere rett i gitt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (4 timer siden):

Det tenkte jeg også. Det var en annen tid. 

Han var en usedvanlig bra online-legespesialist den gangen. Skrev veldig direkte, ærlige og omsorgsfulle svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...