Gå til innhold

Hva betyr...


Gjest helt grønn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ikke signert

As Soon As Possible (så snart som mulig)

Hvorfor i alle dager ser dere ikke hva nadre har svart før dere svarer akkurat det samme selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager ser dere ikke hva nadre har svart før dere svarer akkurat det samme selv?

Firdi siden ikke blir oppdatert simultant med at vi skriver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

As Soon As Possible (så snart som mulig)

Hvorfor skriver du det til meg? Jeg var den første som svarte - dvs jeg og jolly svarte visst i samme minutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest As soon as possible

Hvorfor skriver du det til meg? Jeg var den første som svarte - dvs jeg og jolly svarte visst i samme minutt.

Jeg sa det først, jeg sa det først, ædda bædda, ædda bædda, jeg sa det først.........

Svaret er as soon as possible

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næh.. really...;Op

Så satt sammen med ASAP betyr det..? As soon as possible Z???

Come on!

Maa bruker ofte bokstavbetetegnelser for avdelinger, grupper eller enkletindivider i det militære og også i politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...