Gå til innhold

Dates, selvmedlidenhet og generell idioti..


Moraki

Anbefalte innlegg

Ja, da kan vi vel egentlig begynne med de såkalte "datene". Det vil med andre ord si, de jeg aldri har hatt. Hvorfor kan ikke en eller annen be meg med ut når alle andre blir bedt med ut? Hva er egentlig i veien med meg? Ikke er jeg stygg (Den norske janteloven gidder ikke jeg ta stilling til i allefall) og jeg får høre at jeg både er pen og morsom å være sammen med av innpåslitne kamerater osv. Men sånne "American dates" med utsagn som "Do you wanna go out with me?" eller "Would you like to go catch a movie or whatever?" har jeg aldri hørt om her i gården. Greit nok, jeg har hatt kjærester, joda, er på samme bølgelengde der som de fleste andre, men hvorfor kan ikke mannfolk ehr være som de på TV? (Jada, jeg lever i en fantasiverden) Jeg drømmer om å få et av disse spørsmålene, bli hentet av daten, få blomster, gå på kino eller noe sånt, og så få det derre filmkysset på slutten av kvelden, ved ytterdøra. (Herregud, jeg sliter så sinnsykt..) Hvorfor kan det ikke være sånn? Hvorfor må jeg holde ut i denne verden? Og tiden går, tikk takk, tikk takk (Ja, så gammel er jeg da heller ikke, det forstår dere sikkert allerede utfra dette (og diverese andre barnslige innlegg) Egentlig burde jeg være glad for det jeg har, (Hvilket jeg forsåvidt også er) men jeg skulle bare ønske at den jeg var forelsket i kunne gjøre sånn som de gjør på film. (Og nei, jeg sitter ikke bare inne og ser på Friends..)

Hvorfor blir kjærlighetsverden fremstilt på film, hvis den ikke kan være slik i virkeligheten? er det bare for å narre oss? For å virkelig smøre det inn at "Haha, jasså du, du tror kanskje at dette kommer til å skje deg en dag også? Well, guess again!" osv.

Jeg er ikke helt sikker på hva mer jeg skulle nevne, men jeg erinner et eller annet om syke kjærlighetsdikt liggende i posten, klissete sjokolade og roser strødd utover senga med en liten lapp hvor det står små kråketegn med noe kvalmende søtt på..

..Å herregud, jeg skulle ønske det kunne skje meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, føler med deg. Jeg skulle også ønske at det skjedde meg. Jeg er heller ikke stygg. Har fått høre at jeg er pen, men beilerne står ikke akkurat i kø utenfor døren min. Her i Norge virker det som om vi damer må ta skjeen i egen hånd. Nordmenn er ikke akkurat de mest galante og initiativrike. Kanskje vi burde flytte til et annet land eller finne oss enfranskmann/italiener som det kanskje er litt mer fart i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, føler med deg. Jeg skulle også ønske at det skjedde meg. Jeg er heller ikke stygg. Har fått høre at jeg er pen, men beilerne står ikke akkurat i kø utenfor døren min. Her i Norge virker det som om vi damer må ta skjeen i egen hånd. Nordmenn er ikke akkurat de mest galante og initiativrike. Kanskje vi burde flytte til et annet land eller finne oss enfranskmann/italiener som det kanskje er litt mer fart i.

Eller kanskje man kan si at vi nordmenn ikke er fullt så neandertalske i oppførselen? :-)

"................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...