Gå til innhold

Psykolog..


quietus_crusader

Anbefalte innlegg

quietus_crusader

Har gått til en på psyk. pol. før, men det ble avsluttet etter at jeg fikk asperger diagnosen.

Nå har jeg det bedre, men trenger å snakke med psykolog for å komme videre. Sliter med ting som jeg ikke kan løse på egenhånd.

Fikk legen til å skrive henvisning (dette var i sommerferien) og etter 4 uker har jeg endelig fått svar. Den psykologen jeg gikk til før har permisjon, derfor har de ikke kapasitet til å hjelpe meg.

Før var jeg så deprimert og "borte" at jeg ikke fikknoe særkig ut av slike timer, men nå trenger jeg det. Er redd for at jeg vil bli deprimert el. "gå lei" hvis ikke jeg får hjelp.

Noen forslag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

quietus_crusader

Det beste jeg kommer på er å få kontakt med fastlegen så fort som mulig og be om hjelp til å finne en løsning.

Håper du får det til!

mvh

Takk. Jeg får jobbe med saken ;)

Er jo ikke noe akutt, men orker jo heller ikke å vente i evigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...