Gå til innhold

Mr Music er smarte...


soleil

Anbefalte innlegg

Ringte ei dame som solgte et abbonement på cd'er. Fikk en gratis cd. Og det beste av alt: Det var bare å ringe og avbestille og avslutte medlemskapet!

Smarte som de er: Nummeret som er oppgitt på fakturaen er ikke i bruk.. E-mail har de ikke..

Hvem gidder å skrive et brev og sende med posten i dag?

Smart trekk, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest er det lov?

Vet ikke om det er lov, men det er jævla sleipt.

Det høres ikke helt rett ut.. undersøk, og ikke gi deg! Om telefonnummeret ikke virker ring opplysningen. Klag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hilsen en fremmed

Opplevde det samme, tlf. nummeret er i bruk, men du må ringe 0046 foran tlf. nummeret, ikke 046 slik det står i brevet.

Klag på selgeren deres det gjorde jeg, da ordna det seg med en gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest telefonselger-hater

Jeg fikk også telefon fra ei dame som lurte på hvilken musikk vi likte ..... hun skulle ikke selge noe sa hun, de ville bare gi oss en plate ..... jeg blei som vanlig SUUUUUR når de jævla telefonselgerene ringer, for vi har RESERVERT oss, så jeg sa NEI.

Jeg var nok lur da tydligvis .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en av grunnene til at jeg ikke liker telefonselgere.....

Det var ikke telefonselgeren sin feil.

Det var trykt feil nummer på giroen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke telefonselgeren sin feil.

Det var trykt feil nummer på giroen.

Nå er det ikke telefonselgeren "personlig" jeg ikke er så "glad i" - men hele konseptet, og de mange useriøse aktørene som står bak i mange tilfeller.

Tror du det er tilfeldig at det er vanskelig å få avbestilt noe du har forpliktet deg til å motta løpende i fremtiden?

Det er det ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Opplevde det samme, tlf. nummeret er i bruk, men du må ringe 0046 foran tlf. nummeret, ikke 046 slik det står i brevet.

Klag på selgeren deres det gjorde jeg, da ordna det seg med en gang :-)

Og som kjent, det er gratis å ringe til sverige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke telefonselgeren "personlig" jeg ikke er så "glad i" - men hele konseptet, og de mange useriøse aktørene som står bak i mange tilfeller.

Tror du det er tilfeldig at det er vanskelig å få avbestilt noe du har forpliktet deg til å motta løpende i fremtiden?

Det er det ikke.....

Men det skulle da ikke være noe problem juridisk sett. Det er ingen sak å bevise at du har ringt det nummeret som står skrevet, og da er det jo bare å nekte å betale for ting som likevel kommer. "Jeg ringte, men fikk aldri svar."

Ok, mye styr vil det nok bli, men neppe noe problem.

"..................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr Music er noen idioter!

En kveld jeg lå stille og fredelig i min lille seng, så ringte en ung gutt meg og spurte om jeg ville ha en gratis CD????

HØM! Jo, kanskje det??? sa jeg

Så fikk han navn og adresse og CD'n skulle komme i posten. Den var ikke annet enn "reklame" sa gutten.

Litt senere kom masse cd'er og regniner i posten, for jeg var nå visstnok blitt MEDLEM av mr music!!!!!!!!!

HÆLVETTE FAEN!

Det kostet meg mange kroner, for jeg gadd ikke drive og sende cd'ene tilbake osv. Men jeg ringte og kjeftet på dem. Jævla knøl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det skulle da ikke være noe problem juridisk sett. Det er ingen sak å bevise at du har ringt det nummeret som står skrevet, og da er det jo bare å nekte å betale for ting som likevel kommer. "Jeg ringte, men fikk aldri svar."

Ok, mye styr vil det nok bli, men neppe noe problem.

"..................."

"Mye styr vil det bli, men neppe noe problem"?

Hvor mange tror du synes det er OK å bli utsatt for "mye styr" som de ikke ønsker eller har bedt om, selv om det ikke nødvendigvis medfører noe "juridisk problem"?

Alt "styret" som jeg ikke har bedt om eller ønsker er jo hele poenget med at jeg missliker telefonsalg.

Og de som ikke har forståelse for det må gjerne takke telefonselgere velkommen. De andre må selvfølgelig også få si sine mening til de som utsetter dem for "det styret" de ikke har bedt om.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mye styr vil det bli, men neppe noe problem"?

Hvor mange tror du synes det er OK å bli utsatt for "mye styr" som de ikke ønsker eller har bedt om, selv om det ikke nødvendigvis medfører noe "juridisk problem"?

Alt "styret" som jeg ikke har bedt om eller ønsker er jo hele poenget med at jeg missliker telefonsalg.

Og de som ikke har forståelse for det må gjerne takke telefonselgere velkommen. De andre må selvfølgelig også få si sine mening til de som utsetter dem for "det styret" de ikke har bedt om.....

Som jeg sa, eller i hvertfall mente å si, neppe noe juridisk problem. Resten er selvforklarende - ingen har lyst å bli utsatt for styr de ikke har bedt om.

",,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa, eller i hvertfall mente å si, neppe noe juridisk problem. Resten er selvforklarende - ingen har lyst å bli utsatt for styr de ikke har bedt om.

",,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,"

Og da er vi vel egentlig enige da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...