Gå til innhold

Irriterende melding


Gjest jente21år

Anbefalte innlegg

Gjest jente21år

Stadig vekk i det siste så har denne meldingen dukket opp som eget vindu på skjermen:

"Internet explorer scriptfeil

Det har oppstått en feil i skriptet på denne siden:

Linje: 7

Tegn: 2

Feil: Ingen tilgang

Kode: 0

URL: www.clickspring.net/advert/hub.php?p=websp

Vil du fortsette å kjøre skript på denne siden?

Ja Nei

Hva betyr dette? Er det et program som driver og kjører i bakgrunnen eller noe?? Har akkurat kjørt ad-aware på maskina, men det hjalp ikke. Hva er egentlig "skript"? Og hvordan kan jeg løse dette? Og hva skal jeg svare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med at meldingen du får kun kommer frem på en og annen webside. Meldingen tyder på at det er en feil i et javascript på websiden du besøker. Det er altså webdesigneren som har gjort en feil med websiden, og du kan ikke gjøre noe med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente21år

Regner med at meldingen du får kun kommer frem på en og annen webside. Meldingen tyder på at det er en feil i et javascript på websiden du besøker. Det er altså webdesigneren som har gjort en feil med websiden, og du kan ikke gjøre noe med dette.

Meldinga kommer når jeg ikke besøker en bestemt side også. Når jeg ikke er på internett (men likevel er oppkoblet siden jeg har bredbånd) så kommer denne meldinga. Også lurer jeg på om den tilhører en pop-up som stadig kommer. Pop-upen er et tilbud på en pop-up stopper (!) Og det er irriterende for jeg har allerede en pop-up stopper (panicware), så er ikke interessert, men mulig den ikke er bra nok siden den ikke klarer å stoppe dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at meldingen du får kun kommer frem på en og annen webside. Meldingen tyder på at det er en feil i et javascript på websiden du besøker. Det er altså webdesigneren som har gjort en feil med websiden, og du kan ikke gjøre noe med dette.

Selvsagt kan man gjøre noe med dette. Dvs ikke med feilen på websiden, men man kan slå av meldingen som popper opp.

På engelsk: Tools > Internet Options > Advanced > Skru av "Display a notification about every script error".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente21år

Selvsagt kan man gjøre noe med dette. Dvs ikke med feilen på websiden, men man kan slå av meldingen som popper opp.

På engelsk: Tools > Internet Options > Advanced > Skru av "Display a notification about every script error".

Jeg har sjekket, og denne er ikke aktiv hos meg (altså det er ikke krysset av i boksen). Men likevel får jeg disse irriterende meldingene om skriptfeil. Har du noen råd? Samme meldinga kommer uansett hvilken web-side jeg besøker, og også når jeg ikke besøker noen side i det hele tatt (som jeg skrev lenger ned her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...