Gå til innhold

Sex og KrF


Grip

Anbefalte innlegg

Det er ikke lett, dette med sex i KrF:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=74907

I månedsvis har vi fulgt med hvordan krafsing på bryster, og et nyp for 10 år siden, har gitt endeløse overskrifter i avisene.

I VG ser vi hvordan Anita A.S. reagerer når en dildo kommer på bordet.

Nå har selvsagt en dildo lite på podiet å gjøre i en politisk debatt.

Men det hadde vært bedre av Anita å le av den påklistrede frigjorthet hos enkelte motdebattanter enn å forlate lokalene snurt og fornærmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Apelthun Sæle deltok på debatten med tema «det grensesprengende sexlivet» sammen med Gry Jannicke Jarlum,"

Hun delte jo podiet med Gry Jannicke Jarlum, så kan det bli verre? :)

Det var, for øvrig, ikke noen politisk debatt.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Apelthun Sæle deltok på debatten med tema «det grensesprengende sexlivet» sammen med Gry Jannicke Jarlum,"

Hun delte jo podiet med Gry Jannicke Jarlum, så kan det bli verre? :)

Det var, for øvrig, ikke noen politisk debatt.

Med vennlig hilsen

Jaja. Det gjør jo ikke saken akkurat noe bedre for Anita.

Men likevel blir det noe gymnasialt å komme trekkende med dildoer i åpne debatter. De fleste ville nok ledd av dette, men altså ikke Anita.

Hun har visstnok 4 unger, så hun veit jo hva som skjer når der kopuleres. Det er derfor ingen grunn for henne til å ta på vei.

Hun må være ei humørløs megge, som kun ler av prestevitser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke krf

Jeg skjønner hennes spontane reaksjon, dette gjorde de bare for å sjokkere henne.Barnslig og kvalmt gjort av de som ledet debatten!

Jeg tror jeg også hadde fått bakoversveis om jeg var i hennes sko der og da.Da er det lett å komme med impulsuttalelser uten å tenke over det.

Avisene vet å slå opp små bagateller til store sensasjonsoppslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Den puritanske dama er garvet politiker, burde kunne takle situasjonen selv om hun syns onani og sexleker er unaturlig. Jeg lurer på om hun vet hvor mange som er solgt i dette landte av slike remedier?

Litt på siden, men relvant:

Hun bruker sikkert KrF's interne valgspråk type A: "Vi vet om det, men liker det ikke!" første gangen brukt da noen påsto at Jesus drakk ganske mye vin.

Vi får høre hva de sier når de finner ut at halvparten av alkoholden de er så redde for, ikke kommer fra polet i dette landet. Der har de en annen variant, type B: "Vi har ingen dokumentasjon på det!". Vi får se når de går over til type A i denne saken.

Snakk om å ha skylapper så svære at de ikke ser hvor det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Apelthun Sæle deltok på debatten med tema «det grensesprengende sexlivet» sammen med Gry Jannicke Jarlum,"

Hun delte jo podiet med Gry Jannicke Jarlum, så kan det bli verre? :)

Det var, for øvrig, ikke noen politisk debatt.

Med vennlig hilsen

En dildo hadde ikke gjort meg noe som helst, det har man da hjemme. Men hadde noen kommet trekkende med Gry Jannice Jarlum hadde jeg løpt fortere enn svint! Garantert! Den dama er faen meg ikke rett på en flekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slugga snakker om dildoer:

"Jeg har ikke noe forhold til dem - heldigvis. Og kvinner som dyrker sex alene, må være fortvilte. Sexleketøy har vi ikke bruk for. Noen er jo rene torturredskapene, sa KrF-politikeren"

Makan til ustabilt kvinnemenneske skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anita Apelthun Sæle er en fundamentalist av verste sorten, helt på høyden med Osama Bin Laden.

Bør ikke noen journalister kjøre henne mer på dette med at hun var gravid når hun giftet seg med en av de få fyrene i landet som er sykere enn henne selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at hun reagerte som hun gjorde. Hva hadde dildoene der å gjøre i det hele tatt? Hadde jeg hatt hennes syn på sex, hadde jeg også forlat podiet. Enten det, eller så hadde jeg tatt en Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør ikke noen journalister kjøre henne mer på dette med at hun var gravid når hun giftet seg med en av de få fyrene i landet som er sykere enn henne selv?

Jeg synes faktisk at en journalist/prigramleder i TV maste litt for mye om dette i et program hun var med i. Synes ikke dama er så verst, i motsetning til ektemannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk at en journalist/prigramleder i TV maste litt for mye om dette i et program hun var med i. Synes ikke dama er så verst, i motsetning til ektemannen!

Nei, mannen er enda verre.. Men tenk hvor godt de må ha det med seg selv, så perfekte som de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Det gjør jo ikke saken akkurat noe bedre for Anita.

Men likevel blir det noe gymnasialt å komme trekkende med dildoer i åpne debatter. De fleste ville nok ledd av dette, men altså ikke Anita.

Hun har visstnok 4 unger, så hun veit jo hva som skjer når der kopuleres. Det er derfor ingen grunn for henne til å ta på vei.

Hun må være ei humørløs megge, som kun ler av prestevitser.

"Hun har visstnok 4 unger, så hun veit jo hva som skjer når der kopuleres"

Neppe. Hun er nok den typen som, etter at hun og ektemannen har bestemt seg for å lage noen små fundamentalister, trekker dyna over hodet, kniper igjen øynene og biter tennene sammen.

"..................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner hennes spontane reaksjon, dette gjorde de bare for å sjokkere henne.Barnslig og kvalmt gjort av de som ledet debatten!

Jeg tror jeg også hadde fått bakoversveis om jeg var i hennes sko der og da.Da er det lett å komme med impulsuttalelser uten å tenke over det.

Avisene vet å slå opp små bagateller til store sensasjonsoppslag!

Jepp. Sexleketøy er jo uten tvil helt usaklig i en debatt med tittelen "Det grensesprengene sexlivet" ...

"..................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...