Gå til innhold

"Smugle" røyk


Gjest røykerøyke

Anbefalte innlegg

Gjest røykerøyke

Jeg skal en svipptur til utlandet i helgen. Tenkte å kjøpe en kartong på vei bort, og en på vei hjem igjen. Da ender jeg opp med å ha et par pakker i lomma, 5-6 løse pakker i bagen, og en kartong i tax-free-posen. Hvis de skulle finne på å gå gjennom bagasjen min - hva tror dere de ville sagt om de 6 pakkene i bagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Røykern

Ikke så kjekt å bli undersøkt.. (både kofferter og deg selv.. ikke ta sjangsen du).

TA sjansen! Jeg tok med meg to kartonger fra Hellas, og gjett om jeg er glad for det nå. :) 6 pakker fra eller til kan da ikke spille noen rolle. Det står bare at du kun kan ta med deg EN kartong. Det står ikke at du ikke kan ha med deg et par løse pakker i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som du har for mye i bagen vil bli beslaglagt, og du vil bli bøtlagt dersom du treffer på de mest firkantede tollerne.

Imidlertid er det nokså lang lunte før de begynner å kroppsvistiere folk, så putt en kartong rundt på kroppen forskjellige steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest røykerøyke

Det som du har for mye i bagen vil bli beslaglagt, og du vil bli bøtlagt dersom du treffer på de mest firkantede tollerne.

Imidlertid er det nokså lang lunte før de begynner å kroppsvistiere folk, så putt en kartong rundt på kroppen forskjellige steder.

Har så trange klær... Men putter et par i jakkelomma, et par i veska, et par i bukselomma i kofferten osv. Regner med det ikke er sånne fattigluser som meg som bare prøver å spare et par kroner, de er ute etter i første omgang.

Tvi, tvi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest røykerøyke

TA sjansen! Jeg tok med meg to kartonger fra Hellas, og gjett om jeg er glad for det nå. :) 6 pakker fra eller til kan da ikke spille noen rolle. Det står bare at du kun kan ta med deg EN kartong. Det står ikke at du ikke kan ha med deg et par løse pakker i tillegg.

Godt poeng :)

De kan jo ikke akkurat mistenke meg for å skulle åpne butikk med de stakkars ekstra pakkene...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...