Gå til innhold

Jenter: tar dere initativ ved sjekking?


Gjest initiativ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest initiativ

Jeg har sjekket opp noen, men jeg synes stort sett det er mer stas å bli sjekket opp selv;o)

Hva når dere har fått han på kroken. Fortsetter dere å være den passive? eller tar dere mer initiativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva når dere har fått han på kroken. Fortsetter dere å være den passive? eller tar dere mer initiativ?

Er jo ikke noen vits i å sitte der som en stum østers, når isen er brutt.

Hvis man ikke er maktsyk, da, og liker å forvirre og manipulere folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hva når dere har fått han på kroken. Fortsetter dere å være den passive? eller tar dere mer initiativ?

Det kommer an på. Ikke noe ubrytelig regelsett her...

Men jeg er nok litt lat og setter pris på at det han som gjør jobben..Så kan jeg flirte tilbake om det passer meg..

Men er jeg interessert så sier jeg jo såklart fra på et punkt, og jeg kan godt ta initativet til å ta det hele opp ett hakk eller tre;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt sjenert, og liker best å bli tatt kontakt med.

Men kan gjerne stirre ganske opplagt i øynene på fyren slik at han skal skjønne at han bør komme bort. :-)

Men, nå er ikke jeg singel da, så sånt holder jeg ikke på med lenger!

Forresten, vil ikke klassifisere meg selv som noe 'bytte' av den grunn.. Litt for primitiv tankegang for meg! Men du er kanskje mann? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått av med pensjon på sjekkemarkedet, men da jeg gikk løs kunne jeg ha svart følgende:

Det er et definisjonsspørsmål. Jeg bruker øynene såpass aktivt og utvetydig at de forstår hva jeg vil.

Og de som kjenner meg kan underskrive på at jeg har litt av et sjekkeblikk. Problemet er at jeg ikke ser det selv. F. eks. var jeg en gang på en konsert der jeg satt langt framme og satte øynene i gitaristen, som jeg syntes var råsexy. Drømte søte drømmer om å gjøre ting med ham, men det var bare uskyldig tankespinn. Og jeg ante ikke at han kunne merke noe.

Etter konserten kom han bort til meg! Gud hjelpe meg så flau jeg ble.

Nå høres det kanskje ut til at jeg har draget på alle jeg ser på. Det har jeg nok dessverre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest initiativ

Nå har jeg gått av med pensjon på sjekkemarkedet, men da jeg gikk løs kunne jeg ha svart følgende:

Det er et definisjonsspørsmål. Jeg bruker øynene såpass aktivt og utvetydig at de forstår hva jeg vil.

Og de som kjenner meg kan underskrive på at jeg har litt av et sjekkeblikk. Problemet er at jeg ikke ser det selv. F. eks. var jeg en gang på en konsert der jeg satt langt framme og satte øynene i gitaristen, som jeg syntes var råsexy. Drømte søte drømmer om å gjøre ting med ham, men det var bare uskyldig tankespinn. Og jeg ante ikke at han kunne merke noe.

Etter konserten kom han bort til meg! Gud hjelpe meg så flau jeg ble.

Nå høres det kanskje ut til at jeg har draget på alle jeg ser på. Det har jeg nok dessverre ikke.

Er du ikke redd for å virke desperat da med de blikka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å være byttet. Det å sjekke opp folk har jeg aldri helt fått dreisen på. Sikkert fordi jeg aldri kan huske å ha prøvd.

Nei, jeg foretrekker å bli sjekket opp og rundpult, helt uten å måtte pese for å få snøret i bånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest initiativ

Jeg er litt sjenert, og liker best å bli tatt kontakt med.

Men kan gjerne stirre ganske opplagt i øynene på fyren slik at han skal skjønne at han bør komme bort. :-)

Men, nå er ikke jeg singel da, så sånt holder jeg ikke på med lenger!

Forresten, vil ikke klassifisere meg selv som noe 'bytte' av den grunn.. Litt for primitiv tankegang for meg! Men du er kanskje mann? ;-)

Nei, jeg er ikke mann. Men jeger og bytte er jo et vanlig uttrykk. Vi er jo mer et bytte hvis vi hele tiden er den passive parten som ikke kan velge selv annet enn at vi kan velge bort de vi ikke vil ha. Mannen derimot kan velge hvem han vil ha og deretter prøve seg. Derfor blir vi et bytte. Jeg tenker ikke bokstavelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest initiativ

Jeg liker å være byttet. Det å sjekke opp folk har jeg aldri helt fått dreisen på. Sikkert fordi jeg aldri kan huske å ha prøvd.

Nei, jeg foretrekker å bli sjekket opp og rundpult, helt uten å måtte pese for å få snøret i bånn.

Du kan umulig være en jente/kvinne slik du ordlegger deg! Du bør jo være ganske attraktiv som mann da siden du blir avhengig av å bli sjekket opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan umulig være en jente/kvinne slik du ordlegger deg! Du bør jo være ganske attraktiv som mann da siden du blir avhengig av å bli sjekket opp?

Jeg leste visst litt raskt og registrerte derfor ikke at tråden var forbeholdt kvinnfolk.

Nei, jeg er vel ikke noe mer attraktiv enn gjennomsnittet, men jeg liker likefullt ikke å sjekke opp.

Dvs, jeg er vel rett og slett feig på området. Et av de få områdene hvor jeg er direkte pingle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest initiativ

Jeg leste visst litt raskt og registrerte derfor ikke at tråden var forbeholdt kvinnfolk.

Nei, jeg er vel ikke noe mer attraktiv enn gjennomsnittet, men jeg liker likefullt ikke å sjekke opp.

Dvs, jeg er vel rett og slett feig på området. Et av de få områdene hvor jeg er direkte pingle.

Hvorfor er du pingle? Dårlig selvtillit eller sjenanse? Det må jo være litt kjedelig å være avhengig av at andre skal komme bort. Er slik som du selv, men føler meg lett som en utstillingsdokke når jeg ikke tar noe initiativ selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du pingle? Dårlig selvtillit eller sjenanse? Det må jo være litt kjedelig å være avhengig av at andre skal komme bort. Er slik som du selv, men føler meg lett som en utstillingsdokke når jeg ikke tar noe initiativ selv.

Jeg vet ikke hvorfor jeg er sånn.

Jeg har god selvtillitt og er ikke sjenert, så det er egentlig et godt spørsmål.

Det hele går nok egentlig på at jeg trives best "på byen" med gode venner og noen øl, helt uten å tenke på damer. Kommer det en bort så er jo det greit nok, men hvis ikke så er det ikke noe pes det heller.

Jeg stresser ikke med den slags og derfor blir det heller ikke noe problem.

Når det er sagt så har jeg vel ikke de siste årene hatt noen problemer med å få kontakt med jenter, noe som kanskje skyldes nettopp det at jeg ikke er ute etter å få kontakt med noen, og derfor lyser det ikke desperasjon av øynene mine slik man ser på veldig mange andre gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke redd for å virke desperat da med de blikka?

Jo, det er klart man heller burde se blygt ned i gulvet mens den kledelige rødmen brer seg i det bleke ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å være byttet. Det å sjekke opp folk har jeg aldri helt fått dreisen på. Sikkert fordi jeg aldri kan huske å ha prøvd.

Nei, jeg foretrekker å bli sjekket opp og rundpult, helt uten å måtte pese for å få snøret i bånn.

Ja, ikke sant? Hvorfor skal vi gidde å pese og styre når vi bare kan ligge og skræve...eh...

"..............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...