Gå til innhold

Drept ham


Gjest ipotiop

Anbefalte innlegg

Nei, men da kunne i alle fall barnet mitt levd med at jeg hadde straffet vedkommende som hadde forbrutt seg mot ham/henne.

er døden straff god nok, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde slått så lenge jeg hadde maktet å løfte armene! I en rettsak skulle jeg da klart å hopper over skranken og påføre fyren noen skader før jeg selv hadde blitt lagt i bakken.

Rører noen barna hadde jeg ikke tatt ansvar for følgende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men da kunne i alle fall barnet mitt levd med at jeg hadde straffet vedkommende som hadde forbrutt seg mot ham/henne.

Akkurat DET tror jeg hadde gjort lite for barnet etterhvert som det vokser opp. Hevnlyst er naturlig, men det er ganske sjelden det fører til at man får det noe bedre.

".................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle sier det....at de hadde drept ham alså..., men heldigvis har vi litt fornuft igjen mellom ørene når det kommer til stykket så derfor blir det med tanken. Men i tankene har vi både drept og partert ham mange ganger.

Nemlig....

Godt poeng :-)

(Det gjelder å skille mellom tanker og handlinger)

"................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt klart, så hadde det vært det første jeg hadde tenkt også.

Men det som er viktig for foreldrene når sånne ting skjer, er jo å ha fokus på barnet, og skaffe den nødvendige hjelpen barnet trenger.

Man må jo heller ikke utsette barnet for mere traumatisk, ved å 'oppsøke' eller 'finne' denne fyren for å drepe eller skade han.

Om det skjer, vil man jo selv havne i fengsel, og ikke ha mulighet til å gi barnet det det trenger + påføre det enda mere skade psykisk... For nå vil hun 'hvertfall' ha behov for begge foreldrenes oppmerksomhet, forståelse og kjærlighet.

Det er nok viktig å tenke litt rasjonelt i en slik situasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...