Gå til innhold

Leddiggang er roten til alt ondt


soleil

Anbefalte innlegg

Kjenner det spirer og gror innvendig. Tomheten begynner å ta plass. Orker ikke gå og dasse mer.. Søker jobber hele tida, men får ikke napp. Har senket veldig på kravene. Søker på butikkjobber, assistentjobber og generelt mye rart..

Vet det ikke har gått så lang tid, men det er jammen sant det uttrykket: leddiggang er roten til alt ondt. Merker jeg blir mer og mer deppa og lei.

Ja, det var godt å syte litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg!

Det var leit å lese at du strever med å få deg jobb. Det er jammen meg sant at lediggang gir grobunn for dystre tanker.

Du har jo greid å ta en flott utdannelse - det skal du være stolt av! Kan du klare å jobbe som ekstavakt ved en institusjon e.l.? Det er du vel kvalifisert til. Og da får du kanskje en fot innenfor og kan få deg en riktigere stilling etterhvert.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg!

Det var leit å lese at du strever med å få deg jobb. Det er jammen meg sant at lediggang gir grobunn for dystre tanker.

Du har jo greid å ta en flott utdannelse - det skal du være stolt av! Kan du klare å jobbe som ekstavakt ved en institusjon e.l.? Det er du vel kvalifisert til. Og da får du kanskje en fot innenfor og kan få deg en riktigere stilling etterhvert.

Lykke til!

Litt lettere til sinns nå..

Har vært på aetat og har sendt cv'n min til en barneskole som søkte etter vikar. Er også godkjent som lærervikar her i kommunen og nabokommunen søker også etter lærervikarer. Mangler bare å levere politiattesten og så må jeg ta pirquet.. Ikke akkurat det jeg er utdanna for, men om jeg får jobbe så er jeg blid!

Jeg har litt noia for å jobbe i psykiatrien akkurat her jeg kommer fra, men jeg søker selvsagt på slike jobber andre steder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...