Gå til innhold

Tilbake fra Danmark


tillajo

Anbefalte innlegg

Ja, så er vi tilbake igjen. Vi har hatt en kjempefin tur denne gangen. Det var festuke i Århus, så byen var full av liv, været var hyggelig og resultatene var helt strålende !!!!! :oD

Vi fikk ut 14 egg, 12 ble befruktet og 6 hang med videre etter første dag. Andre dag var det ett som sluttet å dele seg, men de siste 5 var helt fantastisk fine. Det aller, aller fineste ligger nå i magen min, og holder forhåpentligvis på å suge seg fast. De siste 4 ligger i FRYSEREN !!!!!

Jeg holdt på å dette av stolen når jeg fikk høre det. Vi har alltid hatt mange egg, men det har stort sett bare vært to til innsetting. Ingen har vært gode nok til fryseren, så vi har i grunnen bare slått oss til ro med at fryseren ikke var et alternativ for oss. Men nå altså 4 - FIRE egg i fryseren !!!!!

Så på veien hjem igjen satt mannen min ved siden av meg bilen og hørte meg si hvert 5. minutt: "Tenk - 4 egg i fryseren !" Tror han var ganske lei av å høre det etter noen timer *s*

Så da får vi håpe og tro at det kan bli noe av dette etter hvert. Da har vi i alle fall mange sjanser. Med så mange i fryseren, burde det jo være sjanse for at i alle fall ett par av dem kan tåle opptiningen.

Overlykkelig hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nummer to venter

Hei tillajo!

Så kjekt!!!!! Dette er jo kjempe bra! Jeg er ikke så aktiv på nettet lenger, men husker deg fra tidligere da jeg var innom daglig (som Phoebe). Vi er også i startfasen for et nytt forsøk, trolig i Haugesund denne gangen, så kanskje jeg blir oftere på nett igjen nå.

Krysse fingrer for deg!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jeg ble kjempe glad når jeg leste innlegget ditt!! Tror virkelig lykken er på deres side.Så mye positivt må jo bare ende med noe enda bedre. Tenk 14 egg og så mange befruktet! og i tillegg noen i fryseren. Kjempe bra!

Stå på, sender mange lykke blå ønskninger til deg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tillajo!

Velkommen hjem med gullegget i magen :o)

Så flott at dere fikk 4 i fryseren!! Det tyder jo på prima kvalitet. Man blir litt mer avslappet på en måte når en har noen i frysern.

Når jeg leste om forsøket deres, var det nesten som å leste om vårt eget forsøk i fjor på denne tida! Alt stemte liksom, prima eggkvalitet, mange som hang med hele veien, og vi fikk også 4 i frysern! I tillegg var det knallfint vær, og vi satt på uterestaurant hver kveld og koste oss. :o) Nå har resultatet av dette forsøket blitt 4,5 mnd og blir akkurat nå badet av pappaen :o)

Lykke til med ruginga, tillajo! Har en god følelse for deg! :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Tillajo,

Så flotte resultater! Gratulerer så mye og lykke til med rugingen! Gleder meg til å høre hvordan det går og krysser fingre og ben for at det går kjempebra!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velcome back! Godt å høre fra deg, og at alt gikk så glimrende!!! Du skal vite at ved å dele dette med oss, så hjelper du mange andre- ihverfall meg!

Tusen takk, og lykke til videre! PS. Ikke "forsvinn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis - 4 i frysen!!!!!

WOW :o))))

Håper dere sånn sett slipper å bruke de, men jaggu er det godt å tenke på ja. Har selv aldri kommet så langt som å få noen på frys, så jeg skjønner det må være en god følelse.

Lykke til - nå følger vi spent med....... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...